Πρώτη μου παρουσία στην ομάδα μαμαδομπλόγκ!

By Ευαγγελία - 11:34 μ.μ.

     Καταρχάς γελάω ήδη με την γραμματική διόρθωση του μπλογκ ( αυτό που σου κοκκινίζει τις λέξεις που δεν ξέρει )για την λέξη μαμαδομπλόγκ, αφού πατάω να δω τι μου προτείνει και χχαχαχα λέει : παραδοξολόγημα !!!!! Πού κολλάει δεν ξέρω!!!! χαχαχα

Λοιπόν, μου αρέσει που ξεκινάω έτσι αυτή την ανάρτηση γιατί είναι σα να σπάει ο πάγος μεταξύ μας...



       Αυτή η ανάρτηση, δημιουργείται με αφορμή την καινούρια ομάδα στο facebook  https://www.facebook.com/groups/mamadoblogs/. και μου δίνεται η ευκαιρία να συστηθώ σωστά σαν καινούρια blogger! Δεν θέλω να τα γράψω όλα αυτά στο προφίλ μου, προτιμώ να τα πω σε σας που βρισκόμαστε στην "ίδια σελίδα". Λίγοι είναι αυτοί, έως και ελάχιστοι, που θα το διαβάσουν αυτό, πέραν από εσάς που απευθύνομαι, οπότε θα γίνω ανοιχτό βιβλίο!!

     Ονομάζομαι Παπαρίζου Ευαγγελία, είμαι 28 ( πρόσφατα κιόλας τα έκλεισα  http://forhappymoments.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6639.html )μένω ( δυστυχώς ; ...δεν ξέρω πλέον!)στην Αθήνα, και το λέω αυτό, επειδή είμαι από επαρχία και θα ήθελα ιδανικά όταν κάνω οικογένεια ( δλδ παιδιά) να επιστρέψω εκεί, όπου τα πράγματα είναι σχετικά πιο ήρεμα...Σπούδασα στην πανέμορφη, ερωτική και δεν ξέρω τι άλλο να πω Θεσσαλονίκη ( που βλέπω κάθε βράδυ στον ύπνο μου πως ξαναπηγαίνω, αφού έχω να πατήσω το πόδι από το 10...) φυσικοθεραπεία. Δούλεψα λίγα χρόνια πάνω στο αντικείμενο αυτό, αλλά τελικά διαπίστωσα πως δεν μου πολυαρέσει, αφού ότι σεμινάρια - συνέδρια παρακολουθούσα από εκεί και πέρα αφορούσαν την εργοθεραπεία σε παιδιά...Διαπίστωσα πως μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με τα παιδιά σε όποιο αντικείμενο και να ήταν αυτό, κάτι που ήταν τελείως αντίθετο με την άποψη μου όταν ήμουν 18, όπου και έπρεπε να επιλέξω σχολή....μπορούσα να πάω στο παιδαγωγικό που ήθελε τρελά η μάνα μου, αλλά εγώ ήμουν της άποψης, πως δεν τα πάω καλά με τα παιδιά!!!

Τέλος πάντων, να μην τα πολυλέω, πήγα σε ιδιωτικό ΙΕΚ για 2 χρόνια και πλήρωσα τα μαλλιοκέφαλά μου για να ξανασπουδάσω παιδαγωγικά αυτήν την φορά!!!!!!! Πόσο μα πόσο τραγική ειρωνεία!!!
Και τώρα υποαπασχολούμαι, έτσι για το χαρτζιλίκι που λένε, κάνοντας μαθήματα σε παιδιά δημοτικού με προβλήματα διάσπασης προσοχής.

    Κάπου εκεί στο τέλος της δεύτερης φοιτητικής μου ζωής, ξανασυνάντησα τον άντρα της ζωής μου...( δεν τα πολυλέω!!!!) Γνωριζόμασταν από τα 10 μας, ήμασταν ο ένας για τον άλλον ο πρώτος παιδικός έρωτας...και μετά χαθήκαμε λόγω καταστάσεων και φοιτητικής ζωής και όμως το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο που λένε και οι Αρχαίοι ημών πρόγονοι, και πλέον είμαστε 2 χρόνια παντρεμένοι!!

    Τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε, ένιωσα πως ήταν ίσως και η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου, καθότι ένα τεστ εγκυμοσύνης βγήκε θετικό!! Δεν προσπαθούσαμε, απλά έτυχε!!
Όταν θεωρητικά βρισκόμουν στην 7η και κάτι εβδομάδα κύησης και πήγαμε να ακούσουμε καρδούλα, δεν την ακούσαμε ποτέ....Παλίνδρομη κύηση μας είπε ο γιατρός.
Σε σχέση με το πως το αντιμετώπισαν οι γύρω μου, εγώ το πήρα πολύ χαλαρά...ίσως γιατί δεν το προσπαθούσαμε, ίσως γιατί έπεισα τον εαυτό μου πως ο Θεός ήθελε να έχω ένα αγγελουδάκι μεσίτη στον ουρανό...Δεν ξέρω...
Κατά την διάρκεια της απόξεσης, μου βρήκαν διάφραγμα μήτρας, έκανα το χειρουργείο, δλδ την επεμβατική υστεροσκόπηση και πλέον από αυτή την πλευρά είμαστε έτοιμοι, αυτή την φορά να προσπαθήσουμε. Βέβαια για προληπτικούς λόγους, έκανα και μία εξέταση για θρομβοφιλία, από την οποία περιμένω αποτελέσματα εντός των ημερών.

{ 14/4/14
Τελευταία ενημέρωση

Ωχ...καλό αυτό με την ημερομηνία... Λοιπόν τα αποτελέσματα βγήκαν...κληρονομική θρομβοφιλία!!!!
Ναι λοιπόν, το έχω και αυτό!!!!! Μου είπαν για κάποιες αντιπηκτικές ενέσεις...
Όποια ξέρει κάτι παραπάνω ή το έχει περάσει και η ίδια, θα ήθελα να μου πει την εμπειρία της...}

Ελπίζω να ήταν ένα τυχαία συμβάν όπως σε 10000000 γυναίκες ανά τον κόσμο...

    Το μπλογκ ήρθε πολύ τυχαία στον δρόμο μου...ενώ με τον υπολογιστή και το ίντερνετ ασχολούμαι αρκετά έως πολλές ώρες θα έλεγα...

    Παλιά κάπου γύρω στο 2009 είχα προσπαθήσει ξανά αλλά χωρίς να καταλαβαίνω τι είναι αυτό και το παράτησα..ήταν σαν το facebook το 2007-8 που μου είχαν πει κάποιοι φίλοι μου από το εξωτερικό να join...και έβλεπα εκεί κάτι ότι γράφανε στο wall και δεν καταλάβαινα τι ήταν αυτή η χαζομάρα όπως το έλεγα, αφού δεν ήταν μεταφρασμένο στα ελληνικά και δεν το είχε και κανένας γνωστός μου, οπότε το παράτησα!! Και μετά από κανά 2 χρόνια, που γίνεται ο πρώτος χαμός με το fb στην Ελλάδα, κάνω από την αρχή εγγραφή, έχοντας ξεχάσει το παλιό προφίλ, και μου εμφανίζει ( υπάρχει και άλλος χρήστης με αυτό το email και τα προσωπικά στοιχεία ίδια...είστε φίλοι, ή είστε το ίδιο πρόσωπο; )
 - Το παλιό προφίλ το έχω κρατήσει για να στέλνω βοήθεια στα παιχνίδια...-

Ξανά επανέρχομαι στο θέμα...

Η καλή μου φίλη Ευτέρπη, που έχει εδώ και καιρό αυτό το http://koritsimalama.blogspot.gr/ μπλογκ, μου πρότεινε να κάνω και εγώ...Έτσι λοιπόν αποφάσισα χωρίς όμως και πάλι να ξέρω τι είναι ακριβώς η ιδέα του να έχεις ένα μπλογκ, να φτιάξω ένα, ώστε να προωθήσω ( τρομάρα μου!!!) τα ψηφιακά άλμπουμ που φτιάχνω ερασιτεχνικά, μπας και αρέσουν σε κανένα και μου πει να του φτιάξω....
Οπότε άρχισα ( και συνεχίζω αφού το ξεκίνησα...) να δημοσιεύω πράγματα που αφορούν τις πιο ευτυχισμένες στιγμές για έναν άνθρωπο. Μέσα σε αυτές είναι και ο γάμος, όπου κοινοποιώ κάποια άρθρα - συμβουλές για τις μελλόνυμφες...

Ώσπου, μια φίλη η Katerina Dandoulaki-Xioni έγινε μέλος στην νεοσύστατη ομάδα Μαμαδο- blogs και απλά την ακολούθησα....και βρήκα τον σωστό τον δρόμο!!!!

Με αφορμή λοιπόν, την σημερινή ημέρα που είχε τις ψηφιακές γειτονιές, αποφάσισα να μπω πιο σωστά στο blogging και να ξεκινήσω με "ακροατήριο" μου εσάς ένα νέο κεφάλαιο σε αυτόν τον δικτυακό τόπο....
Και για να είμαι τυπική με την ομάδα...μαμά θεωρητικά είμαι, αφού έστω ένα παιδάκι στον ουρανό έχω, και πρακτικά, "κρατάω" - "μεγαλώνω" το 9 μηνών ανηψάκι μου, αφού οι γονείς της λείπουν τουλάχιστον ένα 10 ωρο από το σπίτι.

Τελειώνω εδώ αυτό το "σεντόνι" ανάρτησης, που είναι γεμάτο με παρενθέσεις...
Χάρηκα πολύ που τα έγραψα όλα αυτά, νιώθω σαν να σας γνώρισα καλύτερα, ίσως γιατί ανοίχτηκα...

Σας ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε μαζί μου αυτό, το πρώτο από καρδιάς γραπτό...
και σας ζητώ συγνώμη για την μακρηγορία μου!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια