Ποιος πληρώνει τι....;

By Ευαγγελία - 2:39 μ.μ.

Όσο και ρομαντικές ψυχές να είμαστε....όσο και να μη θέλουμε να το παραδεχτούμε...
το οικονομικό ζήτημα είναι...ζήτημα!!!!


Θυμάμαι στον δικό μου τον γάμο ο κουνιάδος μου μας έφτιαξε έναν καφέ που είχε σχέδιο από πάνω ΓΑΜΟΣ Α.Ε., αφού μας είχε πάρει χαμπάρι...όλη την ώρα για τα οικονομικά μιλάγαμε!!!!

Ποιος λοιπόν πληρώνει τι σε έναν γάμο δλδ τελικά ποιος πληρώνει την νύφη;;;


via

Όσων αφορά το σπίτι και την επίπλωση του, η παράδοση λέει να το επιπλώνει η οικογένεια της νύφης, η γνωστή προίκα...εκτός από την κρεββατοκάμαρα όπου πάει στους γονείς του γαμπρού....μη ρωτάτε γιατί..δεν ξέρω!! Στις μέρες μας πάντως, επιβαρύνεται το ίδιο το ζευγάρι, ή από τα χρήματα που μαζεύουν από τα δώρα-φακελάκια!!!!

Το τραπέζι - δεξίωση, για μια ακόμη φορά, η παράδοση έχει τους γονείς της νύφης να βγάζουν το φίδι από την τρύπα!! και αν δεν καταλάβατε καλά, εννοεί για όλους τους καλεσμένους!!!! Εννοείται πως στις μέρες δεν ισχύει αυτό, αλλά έκαστος πληρώνει τα δικά του...Δηλαδή θες μαμά να καλέσεις όλο σου το σόι και όλες σου τις φιλενάδες που τις έχω δει μια φορά στην ζωή μου και θα έρθουν μόνο και μόνο για να σχολιάσουν αν τα έκανα σωστά??? ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα....απλά θα τις πληρώσεις εσύ!! Εγώ θα πληρώσω τους δικούς μου καλεσμένους!!!

Παλιά, νοικιάζανε ειδικό αυτοκίνητο να πάει την νύφη στην εκκλησία...ε...και αυτό οι γονείς της νύφης εννοείται το πληρώνανε...Τελικά αναρωτιέμαι...ήταν σίγουροι όταν πιέζανε την κόρη τους να την παντρέψουν;!!! Στην δική μας εποχή, βρίσκεις το καλύτερο και πιο καινούριο αυτοκίνητο στο σόι, ή στους φίλους και το στολίζεις!!!

Την δημοσίευση στην εφημερίδα...ποιος την πληρώνει...ε; Πάμε πάλι...οι γονείς της νύφης στα παλιά χρόνια πλήρωναν και την δημοσίευση!! Φυσικά αυτό, όσοι επιλέγουν να το κάνουν, το χρεώνονται οι ίδιοι, αλλά πλέον και αυτό δωρεάν είναι σε κάποιες εφημερίδες όπως στην Δημοκρατία. Τουλάχιστον ήταν δωρεάν η καταχώρηση όταν εγώ παντρεύτηκα!

Πάμε στο γαμπριάτικο κουστούμι το οποίο το πληρώνει ο ίδιος ο γαμπρός, αλλά ότι αξεσουάρ συνεπάγεται με αυτό , όπως πουκάμισο, γραβάτα - παπιγιόν, μανικετόκουμπα, ρολόι, τα πεθερικά του...δηλαδή..οι γονείς της νύφης!

Σειρά έχουν επιτέλους και οι γονείς του γαμπρού: Βέρες, όσο περίεργο και αν ακούγεται στα δικά μου αφτιά για την εποχή μας, τις χρεώνονται οι γονείς του γαμπρού...Δεν συνηθίζεται όμως στις μέρες μας, αφού τις πληρώνει το ζευγάρι!

Και εννοείται το νυφικό...αυτό και αν είναι κομμάτι της πεθεράς!!! Και ότι βέβαια συνοδεύει το νυφικό, όπως παπούτσια, πέπλο, παρανυφάκι, γάντια κλπ

Απ'ότι φαίνεται τα προσκλητήρια και οι μπομπονιέρες ήταν από πάντα υποχρέωση του ίδιου του ζευγαριού. Όπως επίσης η γαμήλια τούρτα, ο φωτογράφος και το ταξίδι του μέλιτος.

Οι κουμπάροι; Πόσο θα βάλουν το χέρι στην τσέπη; Εκείνοι λοιπόν, είναι επί των οικονομικών της Εκκλησίας. Δηλαδή:
Ψάλτης, νεοκώρα, ΔΕΗ, χαλί ..κλπ
Λαμπάδες, στέφανα, καράφα - ποτήρι
Στολισμός εκκλησίας

Η νυφική ανθοδέσμη, επειδή είναι η ανθοδέσμη που και καλά....διαλέγει ο ίδιος ο γαμπρός να την προσφέρει στην αγαπημένη του, την χρεώνεται ο ίδιος! Αν και σιγά που θα αφήσει καμία τον άντρα της να διαλέξει την νυφική ανθοδέσμη...ήθελα πολύ εγώ ως ρομαντικό κορίτσι,αλλά μία που το σκέφτηκα και μία που είπα απαπααα...

Η νύφη να μην πληρώσει τίποτα; Εννοείται πως θα πληρώσει και εκείνη κάτι...το μακιγιάζ και το χτένισμα είναι δικό της έξοδο!


Αυτά με τα οικονομικά...καλό είναι να ξεκαθαρίζονται από την αρχή κάποια πράγματα, γιατί ως γνωστόν οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους...
Αλλά και τόση τυπικότητα ξέρω εγώ...

Αυτό που έκανα εγώ, με το δικό μου μυαλό, θεωρώ πως ήταν το πιο σωστό.
Διάλεξα ότι ήθελα, παντού με το δικό μου γούστο, έβαλα κάτω τα ποσά, πόσο αναλογούν στον καθένα και είπα, το ποσό που αντιστοιχεί είναι αυτό.  Εσείς βάλτε όσα μπορείτε, τα υπόλοιπα δικά μου!
Δεν μπορεί να θέλω εγώ τα στέφανα να είναι χρυσά και να τα επωμιστεί η κουμπάρα μου...ούτε το νυφικό μου να έχει zwarovski και να χρεώσω την πεθερούλα μου!!!
Έτσι όλοι είμαστε ευχαριστημένοι...

Άντε βρε και η ώρα η καλή!!!
Και μην ξεχνάτε...στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια