Πασχαλινές λαμπαδίτσες...και φέτος!!

By Ευαγγελία - 12:03 π.μ.


Παντού γύρω μου, διαφημίσεις, φωτογραφίες, αναρτήσεις να δείχνουν λαμπάδες.
Είπα λοιπόν και εγώ να μην το καθυστερήσω άλλο...
Όχι ότι έκανα και τίποτα το τρομερό! Απλά είπα και εγώ,πως δημιούργησα λιγάκι...

Μου αρέσει πολύ το θέμα μπομπονιέρα, ίσως γιατί έχω κρατήσει πολλά κομμάτια από παλιές μπομπονιέρες και αναγκαστικά αυτές είχα για έμπνευση...Όλες είναι λιτές και σε γήινα χρώματα.

Η πρώτη είναι παραγγελία από την ξαδέρφη μου, η οποία με τον θεσμό λαμπάδα δεν τα πάει και πολύ καλά!!! Δηλαδή αδιαφορεί για το πως είναι...και με ένα λευκό σκέτο κερί από την Εκκλησία είναι καλυμμένη. Οπότε και εγώ είπα να της φτιάξω μία που να είναι πολλή λιτή αλλά να μην είναι και σκέτη...Ελπίζω να της αρέσει.



Οι επόμενες είναι για εμένα!!! Όποια μου αρέσει εκείνο το βράδυ... σε τι mood θα βρίσκομαι, θα κριθεί και η επιλογή της!
Αλλά άμα σας αρέσει κάποια,την προσφέρω!! Δεν θα κακοκαρδίσω κανέναν!!!




  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια