Δεν κρατιέμαι ....θα τα πω...ΕΛΕΟΣ

By Ευαγγελία - 12:52 μ.μ.

"Παντρεύτηκε"ο Tom Frod.
Ποιος είναι;...δεν ξέρω...και δεν με απασχολεί αυτό. Είναι λέει ένας μόδιστρος...
Παντρεύτηκε τον επί 27 χρόνια σύντροφό του...
και έχουν και ένα παιδί.....



Εγώ..προσωπικά πάντα μιλάω, είμαι κατά της ομοφυλοφιλίας. Εγώ...έχω το δικαίωμα να έχω την άποψη μου...Αλλά το ζήτημά μου δεν είναι αυτό. Ο καθένας κάνει ότι θέλει με την προσωπική του ζωή... 
Αλλά εκεί ακριβώς είναι το ζήτημα ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ του ζωή. 
Το να μεγαλώνεις ένα παιδί που δεν ξέρω από που προήλθε, αν είναι κάποιου δικό του βιολογικά ή είναι υιοθετημένο, που δεν έχει και καμία σημασία. Αυτό λοιπόν δεν ανήκει στην προσωπική σου ζωή, αλλά στην ζωή κάποιου άλλου!

Γιατί το παιδί να μεγαλώνει με λάθος πρότυπα;
Γιατί κάνουν αυτήν την επιλογή για δικό του λογαριασμό;
Σίγουρα, υπάρχουν περιπτώσεις με οικογένεια με μπαμπά μαμά που δεν φέρονται καλά στο παιδί. Συμφωνώ. Αλλά αυτές αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα.
Ο κανόνας λέει, πως ο Θεός...η φύση...ότι πιστεύει ο καθένας, έχει δημιουργήσει δύο ετερώνυμα άτομα, τον άντρα και την γυναίκα να τεκνοποιούν.
Αυτό είναι το φυσιολογικό εξ ορισμού.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ανωμαλία πάλι εξ ορισμού.

Πραγματικά λυπάμαι τα παιδιά αυτά, που μεγαλώνουν σε τέτοιες " οικογένειες".

Συγνώμη για την εμπάθεια που βγάζω, αλλά έχω φτάσει ως εδώ με τον νεοτερισμό της εποχής, του να τα ισοπεδώνουμε όλα, και να θεωρούμε την εξαίρεση - τους ομοφυλόφιλους να κάνουν οικογένεια - κανόνα.

Πάντως, πραγματικά όταν είδα στην τηλεόραση εικόνες που φιλιόντουσαν και άλλες παρόμοιες, που μας ανακοίνωναν το συγκεκριμένο γεγονός, μου ήρθε ειλικρινά τάση για εμετό....

Όποιος έχει αντίθετη άποψη, έχουμε δημοκρατία και ελευθερία λόγου, είναι δεκτή, αλλά δεν θα με κάνει να αλλάξω γνώμη!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια