Το πρώτο μου βιβλίων γνώσεων για το ανθρώπινο σώμα - Βιβλιοπαρουσίαση

By Ευαγγελία - 1:16 μ.μ.


Μετά από καιρό ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω ένα ακόμη βιβλίο που διάλεξα για την βιβλιοθήκη της Ιωάννας που κατενθουσιάστηκα με το που το πήρα στα χέρια μου!!!
Το βιβλίο είναι από τις εκδόσεις Ψυχογιός και ο τίτλος του: Το Πρώτο μου Βιβλίο Γνώσεων για το Ανθρώπινο Σώμα.
Δεν θα υπερβάλω καθόλου αν πω πως ξετρελάθηκα πραγματικά!
Αν με εντυπωσίασε εμένα που είμαι ενήλικας(...με ψυχή παιδιού) φανταστείτε πως θα κάνουν τα παιδικά ματάκια όταν το δουν!

Είναι μία ευφυέστατη δουλειά με υπέροχη εικονογράφηση, καθόλου κουραστικό γιατί δεν έχει κλασσική μορφή κειμένου, αλλά είναι γεμάτο ζωγραφιές με παραθυράκια που πρέπει να τα ανοίξεις και να δεις τι κρύβουν.



Το βιβλίο απευθύνεται για ηλικίες από 5-8 χρονών.
Εγώ θα διαφωνήσω μαζί τους και θα πω πως είναι μέχρι όσο πάει!!!!
Και ο λόγος;; Γιατί πολλές από τις πληροφορίες που δίνει είμαι σίγουρη πως δεν τις ξέρουμε ούτε και εμείς οι μεγάλοι.
Χωρίζεται σε κατηγορίες με ερωτήσεις όπως : πού; πώς; γιατί; πότε; αλήθεια ή ψέμματα κλπ


Η Ιωάννα είναι μικρούλα ακόμη για να έχει τέτοιες απορίες και για να κατανοήσει αυτά που περιγράφει το βιβλίο. Όμως εντυπωσιάστηκε γενικά με τις εικόνες, τις παρατηρούσε, και εννοείται ήθελε να να ανοίξει όλα τα παραθυράκια να δει τι κρύβονται από πίσω.
Βέβαια η αγαπημένη της σελίδα είναι αυτή που δείχνει μία μανούλα με φουσκωμένη κοιλίτσα...


Νομίζω αντιλαμβάνεστε τον λόγο.....


 Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε αυτούς που ασχολήθηκαν για να βγει αυτό το βιβλίο!!
Αλήθεια αξίζει να το έχετε στις βιβλιοθήκες σας!

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ, από όπου μπορείτε να το παραγγείλετε κιόλας!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια