Πάστα Φλώρα!!!

By Ευαγγελία - 7:13 μ.μ.

Μιας που η Μεγάλη Εβδομάδα πλησιάζει...όλο και περισσότεροι θα αρχίζουν την νηστεία.
Και επειδή , αυτή η εβδομάδα είναι γεμάτη με αρτύσιμες λιχουδιές που μοσχοβολά στο σπίτι και δεν σε αφήνει να αγιάσεις...σας έχω μια λαχταριστή, νηστίσιμη, γρήγορη συνταγή πάστας φλώρας ώστε να μπορούμε να φάμε και κάτι γλυκό!!!

Πάστα Φλώρα



Υλικά:

  • 50 γρ κρυσταλλική ζάχαρη
  • 50 γρ. χυμός πορτοκάλι
  • 100 γρ. ηλιέλαιο
  • 3 κ. σούπας κονιάκ
  • ξύσμα πορτοκαλιού
  • 380 γρ αλεύρι που φουσκώνει

  • μαρμελάδα της επιλογής μας 

    Εκτέλεση


    Ανακατεύουμε όλα τα υγρά και προσθέτουμε, το ξύσμα και ζάχαρη.



    Προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι. Δημιουργούμε ζυμάρι.




    Το χωρίζουμε σε δύο μέρη. Ένα μικρό για τις λωρίδες και ένα μεγάλο για την βάση.






     Βάζουμε την μαρμελάδα να πιάσει όλη την επιφάνεια.

    Αν έχουμε πλάστη, απλώνουμε το μικρό κομμάτι και δημιουργούμε τις λωρίδες.



    Επειδή δεν βγαίνει πολύ ωραίο....μπορούμε να το κάνουμε με παραλλαγή, δλδ αντί να κάνουμε λωρίδες να κάνουμε κυκλάκια ή ότι άλλο θέλουμε. Την άλλη φορά εμένα μου είχε βγει πιο όμορφο..τέλος πάντων!


    Το ψήνουμε για περίπου 30 λεπτά ( εμένα σήμερα μου πήρε 20!) στους 180οC.





Και επειδή είμαστε καλές νοικοκυρές καλό είναι η μαρμελάδα να είναι από τα χεράκια μας.
Η συνταγή της μαρμελάδας δεν αφορά την ποσότητα που θα βάλουμε στην πάστα φλώρα!!

Μαρμελάδα Φράουλα

2 kg φράουλες
1300 γρ ζάχαρη κρ.
1 λεμόνι
2 βανίλιες
βαζάκια

Βάζω στους 120 οC για 15-20 λεπτά τα βαζάκια με τα καπάκια στον φούρνο για αποστείρωση.
Επίσης 1-2 πιατάκια μικρά ( του καφέ) στην κατάψυξη σκέτα.

Κόβω τις φράουλες ( εγώ τις χοντροκόβω για να έχει κομμάτια η μαρμελάδα, αν δεν θέλω τις ψιλοκόβω για να λιώσουν).
Σε κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά, βάζουμε τις φράουλες με την ζάχαρη.
Ανακατεύουμε. Προσοχή φουσκώνει. Ξαφρίζουμε.
Στα 20 λεπτά περίπου, ρίχνω τον χυμό λεμονιού και τις βανίλιες. 
Συνολικά παίρνει περίπου 40-45 λεπτά.
Όταν πήξει ελαφρά και έχει κατέβει η στάθμη στην κατσαρόλα βάζω μια κουταλιά στο πιατάκι της κατάψυξης, το τοποθετώ πάλι μέσα και περιμένω 2 λεπτά. Αν έχει πήξει, δλδ κάνω μια γραμμή με το δάχτυλο και δεν ενώνονται, τότε είναι έτοιμη και την βάζω στα βαζάκια, αλλιώς το ξανακάνω μετά από 2 λεπτά.

Τα βαζάκια τα γεμίζω αλλά αφήνω ένα δάχτυλο. Τα αναποδογυρίζω.
Αν μου έχει ξεφύγει στον χρόνο και μου έχει δέσει περισσότερο, τότε όταν ανοίξω το βαζάκι πριν το χρησιμοποιήσω, βάζω σταγόνες νερό και ανακατεύω.

Αν θέλω να κάνω μικρότερη ποσότητα σε μαρμελάδα, θα δέσει πιο γρήγορα πριν φτάσει τα 40 λεπτά.

Καλή επιτυχία
Και καλή Ανάσταση να έχουμε!!



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια