DIY Μαξιλαράκι καπέλο για τις καρφίτσες

By Ευαγγελία - 2:14 μ.μ.

Από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με την ραπτική και την τσόχα ήθελα να φτιάξω ένα μαξιλαράκι για να βάζω τις καρφίτσες μου αλλά και τη βελόνα, γιατί πάντα κάπου τα άφηνα και μετά έψαχνα για ώρες να τα βρω...Με τα παιδιά στο σπίτι όμως αυτό είναι απαγορευτικό...


Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ένα μαξιλαράκι καπέλο με δικό μου πατρόν και τρόπο!!
Σίγουρα θα υπάρχει καλύτερος τρόπος, εδώ θα σας δείξω όμως πως το έκανα εγώ!


Ξεκίνησα σχεδιάζοντας ομόκεντρους κύκλους.


Έκοψα το μεγαλό κομμάτι με τον μεγάλο κύκλο για την βάση και στην συνέχεια τον μεσαίο για το πάνω μέρος.


Μέσα έβαλα υλικό γεμίσματος μαξιλαριών (υαλοβάμβακα). 


Χύμα όμως δεν θα μου γινόταν όμορφο και αποφάσισα να το βάλω μέσα σε τούλι.



Και ξεκίνησα να ενώνω τα κομμάτια.


Για να μην μου φύγει από την θέση του το γέμισμα, έβαλα καρφίτσα για να το κρατάει σταθερό.



Εγώ έραψα όση επιφάνεια υπήρχε στο μικρο κομμάτι και στο τέλος αναδίπλωσα αυτό που περίσσεψε. Μπορεί βέβαια να αναδιπλωθεί και νωρίτερα για να ταιριάξουν τα κομμάτια.




Του έδεσα και μία κορδέλα.



Έραψα και ένα διακοσμητικό λουλουδάκι και είναι έτοιμο για χρήση!


Εύκολο δεν ήταν;

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια