Νηστίσιμα μπισκοτοκουλουράκια με σταφίδες και σοκολάτα

By Ευαγγελία - 5:20 μ.μ.



Βρισκόμαστε ακριβώς στη μέση αυτής της νηστείας...δηλαδή από αύριο μετράμε αντίστροφα για το Πάσχα! 
Έχουμε όμως να διανύσουμε άλλο τόσο...οπότε σας έχω συνταγή για κουλουράκια να τα τρώτε με τον καφέ ή το τσάι σας!!

Η βασική συνταγή είναι παρμένη από του Άκη τα κουλουράκια. αλλά εγώ έχω κάνει πολλές παραλλαγές!


Υλικά:

  • 200 γρ λάδι ( εγώ βάζω 100 γρ ηλιέλαιο + 100 γρ ελαιόλαδο)
  • 120 γρ χυμός πορτοκάλι
  • 200 γρ ζάχαρη
  • 40 γρ κονιάκ
  • 1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
  • 1/2 κ.γλ σόδα μαγειρική
  • 1 κ. σούπας κανέλα
  • ξύσμα από 1 πορτοκάλι
  • 600 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
ινδική καρύδα 
καστανή ζάχαρη
μαύρες σταφίδες
φουντούκια
σοκολάτα
κακάο
σε ποσότητα που σας αρέσει.



Εκτέλεση:

Για την βασική συνταγή σε δύο μπολ βάζουμε όλα τα υγρά και σε άλλο μπολ βάζουμε όλα τα στερεά και στο τέλος τα αναμιγνύουμε. Όταν γίνει η ζύμη, ανάλογα με το τι γεύσεις θέλουμε να κάνουμε την χωρίζουμε σε μέρη και προσθέτουμε τις σταφίδες ή την σοκολάτα ή το κακάο κ.ο.κ.
Οι γεύσεις που κάνω εγώ είναι μία σκέτη με λίγη καστανή ζάχαρη από πάνω πασπαλισμένη, μία με σταφίδες, μία με κακάο και μία με σοκολάτα - φουντούκι.
Μπορείτε να τα πλάσετε και να τα κάνετε κουλουράκια στρογγυλά ή με κουπάτ ή να τα κάνετε λωρίδες και με ένα μαχαίρι να κόβετε κομματάκια. Το τελευταίο είναι αυτό που προτιμώ εγώ για πιο γρήγορο!
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20-25 λεπτά στους 180οC.
Εγώ προτιμώ να κάνω ταυτόχρονα και το κέικ το νηστίσιμο που έχει τα ίδια υλικά!Την συνταγή σας την έχω δώσει εδώ.

Εδώ τα πορτοκάλια που είχα αγοράσει για την συνταγή μου βγήκαν σαγκουίνια....οπότε έχουν και πιο σκούρο χρώμα!
Δοκιμάστε τα και περιμένω εντυπώσεις!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια