Άλλαξέ το !!! n. 1

By Ευαγγελία - 12:43 μ.μ.

Συνήθως όταν μπαίνεις σε διαδικασία να συγκατοικήσεις με τον φίλο σου, ή όταν ετοιμάζεσαι για γάμο...1η προτεραιότητα αν δεν έχεις δικό σου σπίτι,είναι να ψάξεις να βρεις που θα μένετε από εδώ και πέρα και 2η προτεραιότητα είναι να το επιπλώσεις...
Στην δική μου περίπτωση όμως τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι!


Όταν πέρασα φοιτήτρια, τα έπιπλα που βάλαμε στο σπιτάκι μου, ήταν όλα καινούρια και καλής ποιότητας , γιατί όπως είπε και η μάνα μου...Αυτή είναι η προίκα σου!!! Να τα προσέχεις!
Οπότε τα έπιπλα αυτά μεταφέρθηκαν και μετά το πέρας της φοιτητική ζωής, στο σπίτι στην Αθήνα..., μην φανταστείτε ότι ήταν πολλά όμως!!! Ένας καναπές διθέσιος - κρεββάτι καθώς και τα έπιπλα του υπνοδωματίου...Στην Αθήνα όμως το σπίτι που μένω, δεν είναι όποιο και όποιο...Έχει ιστορία...Είναι το πατρικό της μαμάς μου, το σπίτι του παππού μου και της γιαγιάς μου...Όταν πέθαναν, το σπίτι πέρασε στα χέρια του θείου μου, όπου και το νοίκιασα, και αφού ήταν μεγάλο το σπίτι, αποφασίσαμε με τον θείο μου να μην αλλάξουμε την επίπλωση του σαλονιού, αφού ο δικός μου διθέσιος θα χανόταν μέσα στο τεράστιο σαλόνι... 

Και έτσι τα χρόνια πέρναγαν, εντωμεταξύ ήρθε ο Δημήτρης στην ζωή μου, μείναμε μαζί, παντρευτήκαμε, περάσαν 2 χρόνια από τότε...και εμείς ήμασταν με τα έπιπλα που έχω φωτογραφίες όπου ήμουν μωρό!!! 

Τα έπιπλα, είναι βαριά κλασσικά χειροποίητα με ξυλόγλυπτα...Όσοι ερχόντουσαν σπίτι, μας έλεγαν για το πόση αξία έχουν αυτά τα κομμάτια... 





Αλλά έπρεπε και εμείς κάποια στιγμή να κάνουμε το βήμα και να δημιουργήσουμε καινούριες εικόνες για τα επόμενα χρόνια...έπρεπε να φτιάξουμε το δικό μας σπιτικό και να το νιώσουμε δικό μας...να μην λέμε τα έπιπλα της γιαγιάς...οπότε χτες ήρθε η μέρα που τα έπιπλα που κοσμούσαν το σπίτι τουλάχιστον τα τελευταία 35 χρόνια και βάλε...πήραν τον δρόμο τους...
ΔΕΝ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ!!! Προς Θεού!!! Τα πήρε ο θείος, να τα δώσει να τα φτιάξουν, να ξαναπάρουν την παλιά τους αίγλη και θα τα πάει στο πιο παλιό πατρικό τους...στο χωριό!!

σε κατάσταση μετακόμισης...

Και τώρα μείναμε σε ένα τεράστιο σαλόνι με έναν διθέσιο καναπέ και ένα τραπεζάκι για την τηλεόραση, μέχρι να έρθουν τα δικά μας, τα καινούρια έπιπλα!
Η εικόνα του σπιτιού είναι λες και έχουν μπει κλέφτες!!! πραγματικά...







Η μόνη που χαίρεται για όλη αυτή την κατάσταση είναι η μπέμπα, η οποία δεν ξέρει προς τα που να μπουσουλήσει...Δεν μπορεί με τόσο χώρο!!! Χάνεται!!!



Έπεται η συνέχεια με την καινούρια επίπλωση!!!!

Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο link party του http://parentsland-gr.blogspot.gr/2014/05/link-party-no-4.html

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια