Τα κομμάτια του γάμου! Είσοδος - 1ος Χορός

By Ευαγγελία - 12:28 μ.μ.

Κοριτσάκια μου όμορφα....( αλλά και αγοράκια!!!)
τα έχετε ετοιμάσει όλα, αλλά δεν έχετε επιλέξει ακόμα πιο τραγούδι θα είναι αυτό που θα χορέψετε μαζί μόλις παντρευτείτε..εδώ σας έχω!!!

credits


Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές...καταρχάς μπορεί να έχετε ένα κοινό αγαπημένο που να είναι ταμαμ για την περίσταση... Μπορείτε να βάλετε είτε ελληνικό είτε ξένο!

Εδώ θα σας δώσω κάποιες επιλογές να δείτε και ελπίζω στα σχόλια να προσθέσουν οι ήδη παντρεμένοι τα δικά τους που έβαλαν εκείνοι!!!


Ελληνικά

1. Σ' ευχαριστώ - Χάρης Βαρθακούρης


Αυτό που είχα στον δικό μου γάμο....μας αντιπροσώπευε απόλυτα!!!

2. Έμεινα εδώ - Στέλιος Ρόκκος



3. Να λοιπόν γιατί σ'αγάπησα - Γιάννης Πάριος 



4. Θα σ'αγαπώ - Δήμητρα Γαλάνη



5. Αν είσαι ένα αστέρι - Νίκος Βέρτης



6. Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου - Πάνος Μουζουράκης



Ξένα


1. "Because You Loved Me" (Celine Dion)


2. "Can You Feel the Love Tonight" (Elton John)


3. "Can't Help Falling In Love" (Elvis Presley)



4."Close To You" (The Carpenters)



Όσο για τραγούδι εισόδου, εκεί και αν υπάρχουν επιλογές!!!



 







για όλα τα γούστα!!!
Περιμένω να μου πείτε τι είχατε εσείς, ή τι έχετε σκοπό να βάλετε!!!
Σας φιλώ και η ώρα η καλή για τους μελλόνυμφους!!!


  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια