βόλτα στο μπαλκόνι n.8 - Κάκτος φιδάκι

By Ευαγγελία - 10:22 π.μ.

Το μπαλκόνι μου πλέον είναι γεμάτο λουλουδάκια...κάκτο όμως δεν είχα ποτέ την πρόθεση να αγοράσω...μου φαινόταν ότι δεν θα προσέφερε επιπλέον ομορφιά...πόσο λάθος ήμουν...

Πέρυσι τον Μάρτιο, η πεθερά μου, μου έδωσε μια τεράστια γλάστρα με 2 κακτάκια μέσα... Μου φάνηκε λίγο παράταιρο, έλεγα δεν είχε να μου δώσει μια πιο μικρή...τέλος πάντων...δεν ήξερα!!!!


31/03/13
όταν μου την έδωσε




30/4/13
τα κακτάκια πολλαπλασιάζονται!!!
και μάλλον είναι έτοιμο το πρώτο λουλουδάκι


3/5/13
Άνθισε!!! Τι τέλειο!!
πολύ πιο όμορφο από τα πλαστικά λουλούδια που βάζουν στα κακτάκια τα μαγαζιά

20/3/2014
και περνά ΜΟΝΟ ένας χρόνος...
και αυτό κοντεύει να μπει μέσα στο σπίτι και να μας φάει....!

τελικά κάτι ήξερε η πεθερούλα μου που μου το έβαλε σε μεγάλη γλάστρα...
σε φάση, μήπως να το μεταφυτεύσω σε ακόμη μεγαλύτερη....

 20/4/14
απ'ότι φαίνεται φέτος θα έχουμε περισσότερα ανθάκια... 

 4/5/14
πολλά μπουμπούκια...

 5/5/14
ανθίσανε και φέτος!!!!

Για πληροφορίες σχετικά με την περιποίησή τους θα βρείτε εδώ

Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο link party του http://mommasdailylife.blogspot.gr/2014/05/link-party-no1.html



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια