Καλοκαιρινές διακοπές #2 - Σύρος Α΄μέρος

By Ευαγγελία - 5:58 μ.μ.

Βρισκόμαστε κοντά στα μέσα Αυγούστου, κοντεύει να περάσει ένας μήνας από τότε που πήγαμε διακοπές, και ίσως επειδή δεν θέλω να το συνειδητοποιήσω, καθυστερώ να τελειώσω την αναφορά μου στις διακοπές μας, μπας και τις παρατείνω κατά κάποιον τρόπο...

Στην Σύρο όπως έχω πει πάμπολλες φορές δεν είναι η πρώτη φορά που πήγαμε. Παρ 'όλα αυτά, ήταν σαν να πήγαμε για πρώτη φορά, αφού επισκεφτήκαμε διαφορετικά μέρη από πέρυσι...και βγάλαμε και διαφορετικές φωτογραφίες...

Το πρώτο βράδυ λοιπόν που φτάσαμε χαλαρώσαμε στο λιμάνι στην Ερμούπολη που με τα φωτάκια του να καθρεφτίζονται στην θάλασσα, ήταν μαγευτικά...

Πήγαμε λοιπόν για προμήθειες στο super market και η ξεκούραση μόλις ξεκινούσε αφού και περισσότερο χρόνο είχαμε από ότι στην Μήλο που τρέχαμε να τα προλάβουμε όλα , αλλά και υποτίθεται ξέραμε που θα πηγαίναμε ( άλλο που τελικά μας βγήκε αλλιώς ) οπότε ήμασταν τελείως χαλαρά!!!!

Για καλή μας τύχη, η φίλη μας η Βάσω από την Πάρο μπορούσε να έρθει για ΣΚ οπότε την ξεναγήσαμε στο νησί.

Η κεντρική πλατεία καθώς και το θέατρο Απόλλων,

Το θέατρο Απόλλων είναι ένα παλιό και πολύ σημαντικό θέατρο στο νησί , αφού θυμίζει πολύ την σκάλα του Μιλάνου. Για να μπεις να το δεις έχει εισιτήριο και εγώ τόσα χρόνια που πηγαίνω δεν είχα μπει ποτέ για πάντα τσιγκουνευόμουν τα λεφτά... Έπρεπε να πετυχαίναμε φέτος μία φίλη μας από την Αθήνα, που τραγουδάει όπερα και μας είπε πως εκείνο το βράδυ είχε παράσταση!!!
Εννοείται πως δεν χάσαμε ευκαιρία...Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!!!
Και για πρώτη φορά στην ζωή μας είδαμε live opera κι μπήκαμε και στο θέατρο , που κακά τα ψέμματα, άξιζε!!!

Την επομένη, επίσης για πρώτη φορά φάγαμε σε ταβερνούλες μέσα στα στενά της Ερμούπολης δίπλα από την πλατεία. Κάτι που δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι πέρυσι, οπότε φέτος του δώσαμε και κατάλαβε, αφού τα επισκεφτήκαμε αρκετές φορές.

Το τρενάκι, μασκότ της Ερμούπολης, οπου κάνει τον γύρο της.

Το βραδάκι πετύχαμε συναυλία στην πλατεία με την Μαριώ.... Είχε πολύ κόσμο και ήταν όμορφα...

Πόσο μου αρέσει που φωτίζουν τις εκκλησίες τους....ο Άγιος Νικόλαος δεσπόζει...

Όπως καταλάβετε τον περισσότερο χρόνο μας τον περνάγαμε στην Ερμούπολη. Εννοείται πως τα πρωινά τρέχαμε για μπάνιο στα χωριά που είχαν παραλίες, αλλά οι παραλίες τους είναι κλασσικές, χωρίς να έχουν φωτογραφικό ενδιαφέρον ,οπότε και δεν τις έχω τραβήξει όπως της Μήλου!!

Η συνέχεια στο Β΄μέρος.

Αν θέλετε να δείτε τις διακοπές μας στην Μήλο
 πατήστε εδώ για το Α΄ μέρος