Καλοκαιρινές διακοπές #1 - Μήλος Α΄ μέρος

By Ευαγγελία - 2:34 μ.μ.

Από τα Χριστούγεννα, μην πω από το προηγούμενο καλοκαίρι και φανώ υπερβολική, σκεφτόμασταν τις διακοπές!!! Όχι πως πέρυσι δεν πήγαμε...ίσα ίσα που επειδή πήγαμε (ανάρτηση παλιά )και περάσαμε καλά, θέλαμε σύντομα να το επαναλάβουμε. Εντωμεταξύ ενώ οι μέρες κυλάνε σαν νερό και δεν αντιλαμβάνεσαι πώς περνάν τα χρόνια, κάθε φορά η καλοκαιρινή άδεια αργεί τόσο να έρθει...ίσως επειδή την επιθυμούμε τόσο πολύ που γινόμαστε ανυπόμονοι.

Για τα τελευταία χρόνια είμαστε τυχεροί που σπουδάζει ο αδερφός μου στην Σύρο και έχουμε σπίτι να μείνουμε όσο θέλουμε και να γυρίσουμε και κανένα άλλο κοντινό νησί.  Σαν φέτος που καταλήξαμε εκτός λοιπόν από την Σύρο να πάμε στην "κοντινή" Μήλο!!!!! Δεν ξέρω πως καταλήξαμε να πάμε εκεί, ενώ πραγματικά υπάρχουν ένα σωρό άλλα διπλανά νησιά! Κάτι που η ξαδερφή μου έχουν πάει 3 φορές και την έχουν ερωτευτεί, κάτι που πήγε και ο κουνιάδος μου και μου είπε τα ίδια...κάτι που πήγε φέτος και η κουνιάδα μου και τρελάθηκε...Δεν θέλει και πολύ!!

Έτσι ο κύβος ερρίφθει και τα εισιτήρια βγήκαν!!!
Δευτέρα πρωί πήραμε το καράβι το ξακουστό Αγ. Γεώργιος και το ταξίδι μας ξεκίνησε...

Στο χέρι μου εγώ την φωτογραφική και τραβούσα την θάλασσα να την χορτάσω σε όλα τα χρώματά της...

Πρώτα περάσαμε από τα λιμάνια της Σερίφου και της Σίφνου. Παρόμοια φαίνονται από έξω. Δεν έχω πάει σε κανένα από τα δύο. Αν έχει πάει κανείς σας, ας σχολιάσει από κάτω μήπως γίνει επόμενος προορισμός.

Δύο το μεσημέρι είχαμε ήδη φτάσει στο σπίτι ,στον οικισμό Πάχαινα,όπου απλά παρατήσαμε τα πράγματα, βάλαμε τα μπανιερά μας και βουρ στην πρώτη κοντινή παραλία.

Πίσω από την Πολλώνια πήγαμε σε μία οργανωμένη παραλία και απλά ξαπλάραμε, πήραμε την καφεδάρα μας και νιώσαμε σα να βρισκόμασταν εκεί καμιά βδομάδα!!! Πραγματικά το απολαμβάναμε!!
 Φύγαμε από εκεί αργά το απόγευμα, ήδη άρχιζε να πέφτει ο ήλιος και στην επιστροφή κατεβήκαμε να φωτογραφίσουμε τον Παπάφραγκα, μια "κλειστή" παραλία μέσα στα βράχια. Πάρα πολύ όμορφα....

Ενώ εγώ τραβούσα άπειρες φωτογραφίες, ο Δημήτρης εξερευνούσε τον χώρο. Και πολύ καλά έκανε , αφού ανέβηκε πάνω στα βράχια και ανακάλυψε ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα!!!!

Αντιλαμβάνεστε πόσες φωτογραφίες τράβηξα μετά!!!! ήταν υπέροχα, ρομαντικά και δεν ξέρω τι άλλο να πω!!! Ήμασταν μόνοι μας, και είχαμε μια φανταστική θέα από το πουθενά!

Επιστροφή το βράδυ στο σπίτι κουρασμένοι από την ημέρα, αλά τόσο γεμάτοι!!!!

Το επόμενο πρωινό θα ανακαλύπταμε τις τρεις διασημότερες παραλίες του νησιού.
Πρώτη στάση Τσιγκράδο. Ένας απόκρημνος βράχος, μια σχισμή που για να κατέβεις στην παραλία πρέπει να το' χεις με την αναρρίχηση!!! ε εντάξει υπερβάλω λιγάκι, απλά ήθελε σκάλα και σκοινί για να φτάσεις στην παραλία.

Από ότι μάθαμε, η δημιουργία της παραλίας είναι τυχαίο δημιούργημα. Ακριβώς από πάνω είναι ένα ορυχείο από όπου έπεφτε ψιλή άμμος. Έτσι υπήρχε ένας βράχος, μία παραλία με ολόασπρη ψιλή άμμο και μία θάλασσα με καταπράσινα νερά...Δεν ήθελε και πολύ να γίνει must... Τελικά λόγω του ότι απαγορεύτηκε να πέφτει η άμμος εκεί για να μην χαλάει η φυσική ομορφιά του τοπίου, άρχισε σιγά σιγά η άμμος να φεύγει με τα κύματα, αφού η μορφολογία του βυθού δεν ήταν έτσι ώστε να την συγκρατήσει. Οπότε όσοι πρόλαβαν να την δουν την είδαν Μετά δεν θα έχει νόημα να την κατέβεις!

Ακριβώς δίπλα από το Τσιγκράδο είναι η παραλία της Φυριπλάκας. Πανέμορφα πολύχρωμα βράχια πάνω από τις ομπρέλες και πολύχρωμα βότσαλα παρέα με χρυσή αμμουδιά....

15/7 ήταν η μέρα τη 2ης επετείου μας και ο Δημήτρης το έγραφε παντού.....
Μία στην άμμο και μία στα βράχια του φανταστικού σεληνιακού τοπίου Σαρακήνικο.

Πραγματικά είναι υπέροχο το Σαρακήνικο. Όλο το μέρος είναι σαν την ελαφρόπετρα. Αποτελείται από ένα υλικό που το χρησιμοποιούν για να φτιάξουν το τσιμέντο.
Μία άγονη περιοχή όπου έχει και παραλία αλλά και ένα ναυάγιο πρόσφατο των τελευταίων 10 χρόνων. Περπατήσαμε και φτάσαμε πολύ κοντά του...

Το απόγευμα ήταν ευκαιρία να επισκεφτούμε ένα από τα πιο ψηλά μέρη της Μήλου, την χώρα, την γραφική Πλάκα. Από εκεί όλοι οι τουρίστες παρακολουθούν το ηλιοβασίλεμα. Αν και από ότι διαπιστώσαμε, σαν το ηλιοβασίλεμα που είδαμε εμείς...καμία σχέση!!!

Μπήκαμε και στα σοκάκια της Πλάκας και βρήκαμε αυτά τα ευφάνταστα αγαλματάκια της Αφροδίτης της Μήλου για τους τουρίστες!!

Το βράδυ μας τελείωσε πολύ όμορφα σε μία όμορφη ταβερνούλα στο χωρίο Τρυπητή.

η συνέχεια στο Β΄μέρος!!!