Καλοκαιρινές διακοπές #1 - Μήλος Β΄ μέρος

By Ευαγγελία - 2:57 μ.μ.

Κατάφερα επιτέλους και βρήκα χρόνο να γράψω για το Β΄ μέρος από τις διακοπές μας στην Μήλο...
Το Α΄ μέρος θα το βρείτε εδώ.

Την επομένη το πρωί η ημέρα ήταν αφιερωμένη στον " γύρο" της Μήλου με το καραβάκι...μία βόλτα που πραγματικά αξίζει όσο η ίδια η Μήλος...Αναλόγως με τα βαλάντια του καθενός υπάρχουν τα σκάφη - ιστιοπλοϊκά που κοστίζουν λίγο παραπάνω και το καράβι ο γύρος της Μήλου που παίρνει πολλά άτομα και κοστίζει λιγότερο, αλλά πραγματικά σε γυρίζει σε όλο το νησί και στην Κίμωλο.
Εμείς είπαμε να τσιγκουνευτούμε αλλού και να πάμε με το ιστιοπλοϊκό, και πραγματικά άξιζε τα λεφτά του...
το καραβάκι μας και τα μεζεκλίκια που φάγαμε εκεί!!
   Η βόλτα μας ξεκίνησε δείχνοντάς μας ένα παλιό εργοστάσιο που μαζεύαν διάφορα υλικά πετρώματα μέχρι τον πόλεμο..

εκεί δούλευε ο κόσμος και εκεί κοιμόταν..
 Πρώτη μας στάση για κολύμπι ήταν στην περίφημη Συκιά. Μια σπηλιά που έχει πέσει το πάνω μέρος της και έτσι έχει δημιουργηθεί ένα υπέροχο τοπίο.
Εκεί είχε γυρίσει το βιντεοκλίπ της και η Βανδή.

Συκιά...και τα νερά κρύα!!!
 Ο Τελικός προορισμός ήταν το Κλέφτικο. Η ονομασία του βγαλμένη από του πειρατές και όλο το σκηνικό θύμιζε πειρατές της Καραϊβικής....άνετα σκηνικό για ταινία...Εκεί είχε τα λημέρια του ο ξακουστός Μπαρμπαρόσα...

Κλέφτικο

Εκεί δανειστήκαμε μια υποβρύχια φωτογραφική και βουτήξαμε στα υπέροχα γαλαζοπράσινα νερά...
Του χρόνου απαραιτήτως μία δική μας υποβρύχια....!!!

Στην επιστροφή περάσαμε πολύ κοντά από τα πολύχρωμα ψαροχώρια με το πιο γνωστό το Κλήμα.
Εκεί παλιά ζούσαν οι ψαράδες τα λεγόμενα "σύρματα" και βάζανε τις βάρκες τους από κάτω...με τα χρόνια αυτά είναι μόνο για διακοπές και μόνο για το καλοκαίρι...

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τις μασκότ του νησιού...τις αρκούδες!!!! Που βέβαια άλλος την μία την λέει λιοντάρι, άλλος λαγό και ο καθένας με την φαντασία του βρίσκει και από κάτι...
Τα πετρώματα ήταν σε όλα τα χρώματα ανάλογα με το τι υλικό είχε ο βράχος..θείο,σίδηρο κλπ...

Το βράδυ γυρίσαμε πολύ γεμάτοι αλλά και πολύ ζαλισμένοι...και να φανταστείς δεν κουνούσε καθόλου..!!!Αλλά για να μου φύγει το κούνημα μου πήρε μια βδομάδα!!!

Την επομένη φεύγαμε για Σύρο οπότε το πρωί πήγαμε από τα ιστορικό αρχαιολογικά μέρη να δούμε τις κατακόμβες και το μουσείο που έχει ομοίωμα της Αφροδίτης της Μήλου, αφού η πραγματική βρίσκεται στο Λούβρο...
Που να φανταζόμουν όταν έγραφα αυτή την ανάρτηση εδώ πως θα πήγαινα όντως στο μέρος όπου βρέθηκε.

Το μεσημέρι στο ενδοκυκλαδικό καράβι για Σύρο όπου διαπιστώσαμε το πόσο άδειο ήταν...σα να μην ήταν καλοκαίρι...
Άποψη του Αδάμαντα, το λιμάνι της Μήλου.
Αλήθεια πείτε μου δεν είναι πανέμορφη η Μήλος;
Αν δεν έχετε πάει, οπωσδήποτε βάλτε την στους επόμενους προορισμούς σας...

Η συνέχεια με τις διακοπές μας στην Σύρο θα γίνει σε επόμενη ανάρτηση.