Φωτογράφισε το Ιουλίου

By Ευαγγελία - 1:47 μ.μ.

Αύγουστος.... ο μήνας των διακοπών! Όλοι έχουν φύγει...ή μάλλον ψέμματα, όχι όλοι!!
Εγώ είμαι εδώ και σας παρουσιάζω τις αγαπημένες μου φωτογραφίες από την ομάδα Φωτογράφισέ το στο facebook του μήνα Ιουλίου. Για το ποια είναι η ομάδα και το πως μπορείτε να γίνετε μέλη της θα το βρείτε εδώ.

31/7 αγαπημένη φωτογραφία με φίλτρο : σέπια

16/7 κάθε μέρα....δεν βλέπεις τέτοια εικόνα!!!

24/7 κάτι που με κάνει να χαμογελώ....εκείνος!

9/7 οικογένεια...πιρουνοκουταλιών!!!!

22/7 σκιά...από την μηχανή μας!

20/7 άσπρο...τοπίο το Σαρακήνικο!

23/7 εγώ....σε σέλφι !!
 Όλες τις φωτογραφίες μπορείτε να τις δείτε στο προφίλ μου στο pinterest εδώ.

Όσοι περισσότεροι είμαστε στην ομάδα,
 τόσο περισσότερες και ευφάνταστες φωτογραφίες βλέπουμε!!
Μην χάνετε στιγμή!

Α και εν καιρώ θα ανεβάσω τις αγαπημένες μου φωτογραφίες από άλλα μέλη!


Με αυτή την ανάρηση συμμετέχω στο link party
  http://www.manamanoulamama.gr/2014/09/photo-link-party2.html

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια