Φωτογράφισέ το Ιουνίου

By Ευαγγελία - 12:26 π.μ.

Πάει...τελείωσε και άλλος ένας δημιουργικός μήνας!! Πραγματικά ήταν δημιουργικός σε όλα του, αλλά σε αυτή την ανάρτηση θα επικεντρωθώ στον φωτογραφικό τομέα!! Ξεκινάει το φωτογράφισέ το Ιουλίου!!!

Έχω ξανά αναφερθεί σε παλαιότερη ανάρτηση, εδώ, για την ομάδα στο facebook του "Φωτογράφισέ το", στην οποία όλοι όσοι δείχνετε έναν ενδιαφέρον στη φωτογραφία, σας περιμένουμε να γίνετε μέλη!

Μιας που ολοκληρώθηκε λοιπόν ο Ιούνιος, είπα να σας παρουσιάσω τις δικές μου φωτογραφίες. Επειδή όμως είναι πολλές...μία για κάθε ημέρα, θα ανεβάσω τις 5 πιο αγαπημένες μου, και τις υπόλοιπες μπορείτε να τις δείτε μέσα από το pinterest, ή όπως προείπαμε με το να γίνετε και εσείς μέλη στην ομάδα.

05/06...από μακριά (..πως φαίνεται ο δρόμος)

09/06...ελεύθερο θέμα (...smarties)

17/06...σχήματα (...κυκλικά)



19/06...φύση (...στο μπαλκόνι μου)

24/06... πράσινο (...τα μάτια μου)

Για επιπλέον πληροφορίες και μηνύματα επικοινωνήστε με την Μάρθα την ψυχή της ομάδας στο sakka.martha@gmail.com
 Σίγουρα όμως θα σας βοηθήσει η συγκεκριμένη ανάρτησή της!

Εδώ είναι τα θέματα του Ιουλίου:

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια