Το πρώτο...Ψηφιακό Άλμπουμ!

By Ευαγγελία - 8:16 μ.μ.



    Τα τελευταία χρόνια η ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφίας, κοινώς το Photoshop έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη στους φωτογράφους στο να ετοιμάζουν ένα άλμπουμ πολύ δημιουργικό στους πελάτες τους όσων αφορά τον γάμο ή και την βάπτιση. 
   Εγώ, τελείως ερασιτεχνικά ασχολήθηκα μόνη μου με το πρόγραμμα αυτό, πάλεψα με αρκετές φωτογραφίες και τελικά είχα την αίσθηση πως μπορούσα, όταν με το καλό παντρευόμουν, να το έφτιαχνα μόνη μου.
    Έτσι και έγινε τελικά, όταν ήρθε η ώρα του γάμου μου, συνεννοήθηκα με τον φωτογράφο και μου έδωσε τις φωτογραφίες σε cd. Το αποτέλεσμα για πρώτη φορά θεωρώ πως ήταν αρκετά καλό...Είπαμε για πρώτη φορά...το τονίζω! Αν σκεφτεί κανείς πως είμαι και αυτοδίδακτη....
Από τότε ακολούθησαν αρκετά,εξασκήθηκα και εγώ,  και τα περισσότερα ήταν άλμπουμ βάπτισης, τα οποία με την άδεια των οικογενειών θα τα δημοσιεύω σιγά σιγά.
Οπότε καταλαβαίνετε...δέχομαι προτάσεις από όσους ενδιαφέρονται!!!
Περιμένω σχόλια...όχι για το πως ήμουν νύφη, αλλά για την δημιουργία!!!





























  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια