Πασχαλινές λαμπάδες 2018

By Ευαγγελία - 7:04 μ.μ.

Φέτος μετά από αρκετές χρονιές είπα να ξανά ετοιμάσω μόνη μου την λαμπάδα για την βαφτιστήρα μου. Και επειδή ζήλεψε και η Ιωάννα είπα θα της κάνω και εκείνης μία και θα έχουμε και τις δύο λαμπάδες στην εκκλησία (νονάς - δική μου)!


Είναι όμως σε μία ηλικία περίεργη η βαφτιστήρα μου....προ εφηβεία...τι βάζουμε πάνω σε μία λαμπάδα για αυτή την ηλικία;
Πέρυσι σε μίαν ανιψούλα μου είχα κάνει δώρο αυτή την κουκουβάγια μπρελόκ που είχα δει από το ίντερνετ είτε για τα κλειδιά αν της δίνουν οι γονείς της, είτε να το κρεμάσει στην σχολική της τσάντα και έτσι είπα να την φτιάξω πάλι και να την βάλω στην λαμπάδα με κορδέλες κοριτσίστικες!

της ανιψιάς μου
το πρότυπο από το ίντερνετ

η φετινή


 

Αυτή την περίοδο διαβάζουμε με την Ιωάννα το βιβλίο η Πασχαλίτσα και το κουνελάκι που σας μιλήσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση εδώ. Έτσι η επιθυμία της ήταν να έχει μία λαμπάδα με κουνελάκι! ( Η νονά μας, έστειλε μία με λουλουδάκια που θα την κρατήσω εγώ!)
Μπήκα λοιπόν στο αγαπημένο μου Pinterset έψαξα και βρήκα αυτή την κατασκευή και μου άρεσε πολύ!Το κουνελάκι το έκανα δαχτυλόκουκλα για να παίζει μετά κιόλας!






Τέλος σας έχω την πρώτη λαμπάδα που έφτιαξα φέτος για μία αγαπημένη μου φίλη που ήθελε μία για την μικρή βαφτιστήρα της! Την σέταρε με μία κουκουβάγια μαξιλάρι! Και εννοείται οι μικρές κουκουβάγιες στο κρεμαστό είναι δαχτυλόκουκλες!





Καλή Ανάσταση λοιπόν να έχουμε,
και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναφτιάξουμε!






  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια