Μία εύκολη τούρτα από πάνες με κουκουβάγια

By Ευαγγελία - 5:50 μ.μ.


Η κουμπαρούλα μου γέννησε και έτσι σκέφτηκα να της κάνω ένα δώρο που σίγουρα θα της είναι χρήσιμο και ταυτόχρονα εντυπωσιακό να της το δώσω στο μαιευτήριο.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να φτιάξεις τούρτα από πάνες, το λεγόμενο diaper cake.
Εγώ έκανα μία εύκολη και φτηνή εκδοχή με υλικά που είχα στο σπίτι.

 
Υλικά:
πάνες
χαρτόνι ρολό από συσκευασία που έχει τελειώσει
πιάτο χάρτινο
λαστιχάκια
ψαλίδι
κόλλα - πιστολάκι σιλικώνης
κορδέλες - τούλι για την διακόσμηση
ότι προϊόν θέλετε να βάλετε

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη. Έκοψα το χαρτόνι στο ύψος που ήθελα με βάση τις πάνες και το κόλλησα στο κέντρο.

Έβαλα τις πρώτες πάνες και τις έδεσα με μία κορδέλα να τις σφίξω.


Στη συνέχεια συμπλήρωσα και τον εξωτερικό κύκλο.


Τέλος τοποθέτησα και την δεύτερη στρώση!


Μένει πλέον η διακόσμηση. Διάλεξα τούλια και κορδέλες σε ροζ αποχρώσεις μιας και προορίζεται για κορίτσι.


Κάπου εκεί αποφάσισα να προσθέσω και μία κουκουβάγια μαξιλαράκι - λούτρινο, οπότε διάλεξα και τα αντίστοιχα χρώματα σε τσόχα για να την ράψω.


Εδώ γίνεται η ραφή με την μηχανούλα μου για πιο γρήγορα...και χωρίς μηχανή μια χαρά μπορείτε να τη φτιάξετε και μόνοι σας στο χέρι.


Βουαλά.....η βασική τούρτα είναι έτοιμη!


Έψαχνα να βρω τρόπο να στηρίξω την κουκουβάγια...αλλά κάτι με χαλούσε...δεν μου γέμιζε το μάτι...

Επίσης μου φαινόταν πολύ σκέτη μόνο με πάνες. Συμπλήρωσα λοιπόν από ένα αφρόλουτρο και ένα σαμπουάν...


Και το τύλιξα όλο σε τούλι!


Έτοιμο!!!!


Πώς σας φάνηκε;
Νομίζω πως στην κουμπάρα μου της άρεσε πολύ!
Αποφάσισα πως το δώρο αυτό θα το καθιερώσω σε επόμενα γεννητούρια!




  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια