Diaper cake με θέμα ζώα του Δάσους - teepe

By Ευαγγελία - 11:14 μ.μ.




Σας το χα πει....μου άρεσε και το καθιέρωσα!!!!
Μετά την απλή εκδοχή της τούρτας με πάνες με την κουκουβάγια, είπα να το προχωρήσω ένα βήμα παραπάνω...
Η αδελφική μου φίλη γέννησε και εγώ ήθελα να κάνω κάτι με τα χεράκια μου για να της πάω στο μαιευτήριο.
Μου είπε πως έχει διακοσμήσει το δωμάτιο ήδη με μία teepe ( ινδιάνικη σκηνή) και πως γενικά της αρέσουν τα ζώα του δάσους...
Μπήκα και εγώ λοιπόν στην αγαπημένη εφαρμογή pinterest. Έφτιαξα έναν φάκελο με φωτογραφίες αντίστοιχες να πάρω ιδέες και μετά τις εφάρμοσα!



έφτιαξα την βάση όπως και στην προηγούμενη τούρτα

έβαλα χαρτόνι στα χρώματα που ήθελα και τα έδεσα με συρραπτικό.


σχεδίασα τα πατρόν και τα έκοψα σε χαρτόνι

έγραψα και μία μίνι καρτούλα με ευχές


και voila!!!
Έτοιμο!!!


Για να το συνοδέψω έφτιαξα και μία κάρτα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία της γέννησης σαν ενθύμιο!


Νομίζω τους άρεσαν!!!
Εγώ πάντως τα έφτιαξα με πολύ αγάπη!
Να σας ζήσει Βασούλα - Παναγιώτη!


  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια