Ανταλλαγές Δώρων τα Χριστούγεννα- J.SecretSanta 2016

By Ευαγγελία - 2:55 μ.μ.

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και όλος ο κόσμος προετοιμάζεται για αυτά με διάφορους τρόπους...
Υπάρχει η πνευματική προετοιμασία, για τις άγιες μέρες που έρχονται...με τη νηστεία, την εξομολόγηση και τον εκκλησιασμό για την γέννηση του Χριστού.
Υπάρχει όμως και η κοινωνική προετοιμασία που νιώθεις πιο έντονα εκείνες τις ημέρες την αγάπη και θέλεις να την δείξεις χαρίζοντας δώρα. Δώρα που δεν είναι ανάγκη να είναι ακριβά ή μάρκας ή δεν ξέρω και εγώ τι, αλλά δώρα που βγαίνουν από την καρδιά σου!

Κάθε χρόνο λοιπόν και εγώ προσπαθώ να κάνω μικρά δωράκια σε αγαπημένα μου πρόσωπα. Εδώ είναι τα δώρα που είχα ετοιμάσει άλλες χρονιές μαζί με τις καρτούλες που τα συνόδευαν.
Φέτος όμως, πέραν από τα δωράκια αυτά, είχα την χαρά να συμμετέχω σε μία ομάδα στο FB που γινόταν ανταλλαγή δώρων συμβολικών για τα παιδιά μας.
Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα, γιατί για πρώτη φορά φέτος μπορούσα να συμμετέχω σε μία τέτοια ομάδα αφού έχω την Ιωάννα!!! Οι όροι συμμετοχής ήταν απλοί: Έπρεπε μέχρι κάποια ημερομηνία να στείλεις ένα δώρο πολύ μικρό και συμβολικό στο παιδάκι που κληρώθηκες να έχεις.
Οι συμμετέχουσες μαμάδες βέβαια έβαλαν τα δυνατά τους και μόνο μικρά και συμβολικά δεν τα έλεγες τα δώρα τους!!!! Τέσπα...
Η ουσία όμως ήταν αυτή, πως είναι όμορφο να ετοιμάζεις για κάποιον άλλον με αγάπη ένα δώρο και μετά να περιμένεις και εσύ το δικό σου και ας ήταν ένας μαρκαδόρος ή αυτοκόλλητα ή απλά μία καρτούλα με ευχές!!!

Εγώ λοιπόν μετά από την κλήρωση έτυχα σε ένα μεγάλο παιδί!!! Ένα κορίτσι ετών 16!
Τι δώρο λοιπόν κάνεις σε μία έφηβη οέο;;;

Σκέφτηκα πολύ και μετά αποφάσισα πως αφού ήδη είχα αγοράσει FIMO να κάνω τα δωράκια για τους φίλους μου, θα κάνω κάτι και γι' αυτήν!


Τα δωράκια θα ήταν μικρά χιονανθρωπάκια που θα μπορούσαν να τα κρεμάσουν όπου θέλουν.
Όμως για την μικρή μου φίλη, ήθελα να της κάνω κάτι για το λαιμό. Σκέφτηκα στην αρχή να της κάνω μία χιονονιφάδα...αλλά η πρώτη που έκανα βγήκε λίγο τεράστια...θα γίνει στολίδι σε δέντρο. Έκανα λοιπόν μία μικρότερη και μετά αποφάσισα να της κάνω και κάτι πιο ουδέτερο...ένα μικρό τριανταφυλλάκι!




Βρήκα και ένα ύφασμα (μάλλον από μπομπονιέρα) και έβαλα μέσα το τριανταφυλλάκι και από έξω το έδεσα με τη νιφάδα.


Φτιάξαμε και μία κάρτα μαζί με την Ιωάννα και τα στείλαμε με πολύ αγάπη!!!


Αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από την μικρή μας παραλήπτρια που ήθελε να μας ευχαριστήσει όταν το έλαβε!!


Οι υπόλοιποι φίλοι μου θα πάρουν από ένα μικρό χιονανθρωπάκι!!



Σήμερα όμως λάβαμε και το δικό μας δώρο από την Αγγλία παρακαλώ!!!!
Εγώ ενθουσιάστηκα περισσότερο από την Ιωάννα!!!!( ναι ξέρω κάτσε να μεγαλώσει....και θα δω!)

Evi Papa ευχαριστούμε πολύ πολύ!!



Μέσα στις επόμενες μέρες θα ετοιμάσω και τις καρτούλες που θα συνοδέψουν τα μικρά στολιδάκια...
Και του χρόνου λοιπόν!!!




  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια