7ος Πανελλήνιος δημόσιος ταυτόχρονος θηλασμός στη Λιβαδειά

By Ευαγγελία - 12:27 μ.μ.

Μητρότητα...μεγάλη λέξη...τεράστια...
Προσπαθείς να κάνεις τα πάντα για το παιδί σου...

      Κάπου πίσω, στο παρελθόν, για διάφορους λόγους, ένα κομμάτι της μητρότητας υπονομεύθηκε...
ο Θηλασμός!
Πέρασε μέσα στο DNA της γυναίκας, πως όχι μόνο δεν είναι απαραίτητο, αλλά και πως κάνει κακό!!
Ευτυχώς μετά από χρόνια, η γυναίκα κατάλαβε το πόσο λάθος είναι η σκέψη αυτή και έτσι δειλά δειλά άρχισε ο θηλασμός να εδραιώνεται...
     Το πρόβλημα όμως της άγνοιας εξακολουθεί να υπάρχει...πολλές γυναίκες θέλουν, αλλά λόγω της ελλιπής ενημέρωσης, δε τα καταφέρνουν.
Έτσι δημιουργήθηκε, εντελώς εθελοντικά μία τεράστια ομάδα με μέλη της από όλη την Ελλάδα, από μητέρες θηλάζουσες, που προσπαθεί να βοηθήσει μέσα από την εμπειρία των μελών της, όλες όσες μητέρες επιθυμούν να θηλάσουν και χρειάζονται υποστήριξη, είτε ηθική- ψυχολογική, είτε πρακτική.


      Σε αυτή την ομάδα λοιπόν, οφείλω και εγώ το γεγονός ότι 10 μήνες τώρα θηλάζω την μικρή Ιωάννα. Όπως έχω γράψει εδώ σε προηγούμενη ανάρτηση για τους 6 αποκλειστικούς μήνες θηλασμού, στην αρχή για εμένα ήταν κάτι που με φόβιζε πολύ...Όμως μπαίνοντας στην ομάδα, διαβάζοντας ώρες διάφορα άρθρα για τον θηλασμό, μύθους και αλήθειες, και το πιο σημαντικό...άλλες μητέρες που να μοιράζονται εμπειρίες, φόβους, ανησυχίες ίδιες με εμένα, με έκανε να αισθανθώ πιο δυνατή, να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες πρώτα στο πρακτικό κομμάτι και μετά τους ανθρώπους γύρω μου με τις διάφορες απόψεις τους!

     Λόγω του ότι ως και πριν μερικούς μήνες κατοικούσα στην Αττική, ήμουν μέλος σε αυτή την ομάδα(Αττική Ομάδα Θηλασμού). Πλέον μετά την μετακόμιση, με πολλή χαρά έγινα μέλος στην ομάδα της Βοιωτίας και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό!

    Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν αφιερωμένη στον μητρικό θηλασμό! Για 7η συνεχή χρονιά γιορτάστηκε σε όλη την Ελλάδα και για 3η χρονιά στη Βοιωτία και συγκεκριμένα στη Λιβαδειά.
Ήμουν και εγώ εκεί! Θέλαμε να περάσουμε ένα διπλό μήνυμα...
1ον πως μπορείς και εσύ αν το θέλεις να θηλάσεις
2ον πως μπορείς και πρέπει να θηλάσεις οπουδήποτε θες.

    Όπως μπορείς να πάρεις μία τυρόπιτα στον δρόμο και να τη φας χωρίς να ντρέπεσαι ή να καλύπτεις το κεφάλι σου , έτσι και το παιδί μόλις πεινάσει θέλει να φάει όπου και αν είναι χωρίς αυτό να είναι προκλητικό ή αν θέλουν κάποιοι, πιο προκλητικό από μία διαφήμιση εσωρούχων ή μία κυρία με ανοιχτό ντεκολτέ!

    Ένα καταπληκτικό βίντεο που έφτιαξε μία ξένη blogger έχει γίνει ήδη viral και τα λέει όλα μέσα σε 2,5 λεπτά. Αξίζει να το δείτε όσοι δεν το έχετε ήδη δει!


    Δεν θα πω κάτι άλλο...αλήθειά είμαι αισιόδοξη πως όλο και περισσότεροι θα αντιλαμβάνονται την αξία του θηλασμού. Και του χρόνου από 10-12 γυναίκες που μαζευτήκαμε στην κεντρική πλατεία της Λιβαδειάς θα είμαστε οι 4πλάσιες!!!

Δείτε εδώ πως τα περάσαμε!!




Αυτά από εμένα...
σας αφήνω γιατί ετοιμάζω πυρετωδώς
τα επόμενα τεύχη των περιοδικών FAMILIVES  και Όνειρα Τέχνης.
Μείνετε συντονισμένοι μην τα χάσετε!
1η Δεκεμβρίου το FAMILIVES
1η Ιανουαρίου το Όνειρα Τέχνης.
Διαβάστε εδώ & εδώ τα προηγούμενα τεύχη! 



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια