Η βάπτισή μας - DIY project - προσκλητήρια - μπομπονιέρες

By Ευαγγελία - 7:03 μ.μ.

Μετά από μήνες απουσίας ήρθε πάλι η ώρα να τα ξανα πούμε!!
 Μία με το περιοδικό που δεν είχα χρόνο και μία με τις προετοιμασίες της βάφτισης σας άφησα, αλλά πλέον είμαι και πάλι εδώ.
Ψάχνοντας θέμα για την βάφτιση κατέληξα στο τριαντάφυλλο. Έτσι όλη η διακόσμηση,το βιβλίο των ευχών, τα προσκλητήρια και οι μπομπονιέρες ετοιμάστηκαν με βάση το τριαντάφυλλο σε χρώματα βεραμάν και ροζ.


Είχα αποφασίσει πως θα προσπαθήσω να κάνω όσο το δυνατόν τα περισσότερα μόνη μου.
Έχω όμως μία θεία που ασχολείται με αυτά και ήθελε να με βοηθήσει. Έτσι μου πρότεινε καταρχάς την ιδέα της μπομπονιέρας να είναι ένα καδράκι. Το καδράκι μπορούσε να διακοσμηθεί με πολλούς τρόπους, εγώ διάλεξα την τεχνική της χαρτοπετσέτας (ντεκουπάζ) αφού είναι πιο εύκολο και πιο οικονομικό.

Το προσκλητήριο επίσης ήθελα να το κάνω μόνη μου, είχα σκοπό να τα μοιράσω μαζί με τις μπομπονιέρες. 
Έψαξα στο ίντερνετ, σχεδίασα στο  Photoshop και κατέληξα σε αυτό. Ροζ τριαντάφυλλα σε φόντο βεραμάν ξύλο. Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ!


Για το ποιηματάκι με βοήθησε η φίλη μου η Ευτέρπη και την ευχαριστώ πολύ!
Έπρεπε τώρα να βρω μία χαρτοπετσέτα που να ταιριάζει....και βρήκα!!!


Η χαρτοπετσέτα όμως ήταν πιο μικρή από τον καμβά. Έπρεπε να βρούμε τρόπο να το καλύψουμε και να φαίνεται όμορφο...
Θυμήθηκα λοιπόν τότε πως όταν έφτιαχνα τον τοίχο από το υπνοδωμάτιο της, μου είχε περισσέψει χρώμα. Έτσι δοκιμάσαμε να το βάψουμε γύρω γύρω και του ταίριαζε πολύ! Η θεία μου λοιπόν έκανε την τεχνική του ντεκουπάζ, μου πρόσθεσε για τσαχπινιά και μία πεταλουδίτσα από χαλκό και το καδράκι ήταν έτοιμο!!!
Επειδή είναι μπομπονιέρα και θέλαμε να φαίνεται κάπου το όνομά της μικρής, σκέφτηκα να το γράψουμε στο κάτω μέρος σαν να είναι το όνομα του ζωγράφου, αφού το αποτέλεσμα φάνταζε σαν ζωγραφιά. Έτσι και έκανα!


 Στην συνέχεια αφού είχα αγοράσει κουφέτα Χατζηγιαννάκη που να ταιριάζουν με το ύφος της διακόσμησης (πέρλες σε ροζ και ιβουάρ), είχα κόψει και τα αντίστοιχα κορδελάκια και τούλια ήμουν έτοιμη για την "συσκευασία". 

Για την εκτύπωση των προσκλητηρίων με βοήθησε άλλη μία φίλη μου!!! Έψαχνα να βρω που να τα εκτυπώσω, διαστάσεις κλπ και συνειδητοποίησα πως η Βάσω δουλεύει σε τέτοιο μαγαζί. 
Από το site τους είδα διάφορα πράγματα που μου άρεσαν και έτσι σχεδίασα και το banner και αυτοκόλλητα για φούσκες και χωνάκια που ήθελα να μου τα εκτυπώσουν. Όταν μου ήρθαν στο σπίτι εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα και την ανάλυση!!! Και σε τιμές απίστευτες!!!


Το προσκλητήριο μπήκε τυλιγμένο σε ρολό από πίσω και η μπομπονιέρα - προσκλητήριο ήταν έτοιμη για παράδοση στους καλεσμένους μας!!!



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια