1 χρόνος FAMILIVES - 5o τεύχος

By Ευαγγελία - 11:23 μ.μ.

Καλό Μήνα!!!!

ναι....το ξέρω έχω χαθεί εντελώς!!!! Αλλά υπάρχει δικαιολογία, όχι μία...πολλές!!!!
Αλλά σήμερα θα μιλήσω για μία από αυτές! Το περιοδικούλι μας που έχει σήμερα γενέθλια!!
Πέρυσι μετά από αρκετή δουλειά κ άγχος σαν σήμερα κυκλοφόρησε το πρώτο μας τεύχος....

Θυμάμαι βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη για το τριήμερο του αγ. Πνεύματος, είχα τα δικά μου τρεχάματα που μόλις είχα διαπιστώσει την εγκυμοσύνη μου κ δημοσιευόταν κ το πρώτο τεύχος!!!



Με μία ομάδα δυνατή, που συνεχώς κ μέχρι σήμερα αυξάνεται φτάσαμε στο σήμερα
σε ένα τεύχος άκρως καλοκαιρινό.


Μέσα σε όλο αυτό το ταξίδι κατάφερα να αποκτήσω δύο πολύ καλές φίλες μου πλέον
την  Άντζυ και την Κατερίνα που από απλές συνεργάτιδες γίνανε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου!

Πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε τι σχέση έχω με αυτό το περιοδικό που δημοσιεύω συνέχεια... 
είμαι υπερήφανο μέλος του λοιπόν και χαίρομαι πολύ για αυτή μου την συμμετοχή.
Όταν όλα τα υπόλοιπα μέλη έχουν ολοκληρώσει την δουλειά τους, τα άρθρα τους, σε εμένα πέφτει το βάρος να στήσω το περιοδικό ώστε όλοι εσείς να μπορείτε να το διαβάσετε...
Μην κρίνετε αυστηρά... δεν το 'χω σπουδάσει... είναι όμως κάτι που το κάνω με μεράκι!
Θέλω κ από εδώ να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που αλλάξαν το πρόγραμμά τους για εμένα λόγω εγκυμοσύνης κ γέννας!
Εύχομαι σε αυτό μας το "παιδάκι" περιοδικάκι να τα 100σει κ σαν τεύχη αλλά και σαν χρόνια!!!
Να είναι καλοτάξιδο!!!

Χρόνια μας Πολλά!!
Καλή ανάγνωση!


  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια