...και η κοιλίτσα μεγαλώνει! - 2nd trimester

By Ευαγγελία - 11:52 π.μ.

Και οι εβδομάδες περνάνε...
Πότε διαπίστωσα την " καθυστέρηση", πότε έκανα την πρώτη εξέταση χοριακής, πότε άκουσα για πρώτη φορά καρδούλα, πότε είδα στον πρώτο υπέρηχο να διαγράφεται το κορμάκι του...και πότε φτάσαμε στο σήμερα που έχω μπει στον τελευταίο μήνα του 2ου τριμήνου...Αυτό ήταν...ξεκινάει η αντίστροφη μέτρηση μέχρι να το κρατήσω στην αγκαλιά μου!!!

Εντωμεταξύ, όταν μπήκα με το καλό στον 5ο, κάναμε και την β- επιπέδου και είχα για μία ακόμη φορά την ευκαιρία να δω αναλυτικά το κορμάκι του!



να και το ποζαράκι του...
 

να και το προσωπάκι του!!!


Και όχι μόνο είδαμε το προσωπάκι, αλλά μας έκανε και πολύ κοντινό στο πρόσωπο και είδαμε τα χειλάκια του και ο χαζομπαμπάς πρόλαβε να αναγνωρίσει το δικό του σχήμα χειλιών και να πει: Από εμένα τα πήρε!!!!! Και που να γεννηθεί....

Κάπου εκεί, γύρω στην 20 εβδομάδα, ένιωσα και τα πρώτα σκιρτήματα... Μου είχαν πει, με το που μπεις στον 5ο να έχεις το νου σου να αντιληφθείς το μωρό. Εγώ ήξερα πως μιας και που είναι το πρώτο, τα τοιχώματα της μήτρας είναι πιο "σκληρά" οπότε και είναι πιο δύσκολο να τα αντιληφθείς άμεσα...είναι και η άγνοια που δεν ξέρεις αν αυτό που αισθάνεσαι είναι το παιδί και όχι ένα απλό γουργουριτό...

Τελικά, εγώ αν και είχα τις αμφιβολίες μου, το ένιωσα το νινάκι από νωρίς... δεν είχα διαπιστώσει όμως ότι φαίνεται - διαγράφεται στην κοιλιά....και όταν το είδα έπαθα σοκ!!!! Λες και δεν έχω ξανά δει μωρό να κλωτσάει...!!! Ένιωσα σαν alien!!! Η κοιλιά μου να κουνιέται και να τραντάζεται σαν τρελή!!!

Μετά από τρεις εβδομάδες, τράβηξα και αυτό το βιντεάκι...έτσι για να το θυμάμαι!!! 



Αυτά από εμένα προς το παρών...
Καλό σας μήνα!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια