DIY - wall makeover - Πως να διακοσμήσεις τον τοίχο μόνος σου!

By Ευαγγελία - 12:29 μ.μ.

Πλησιάζουμε στο 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, οπότε και οι προετοιμασίες αρχίζουν να κορυφώνονται.... Πρώτη δουλειά να κάνουμε το έξτρα δωμάτιο από τύπου αποθήκη - ξενώνα σε παιδικό - βρεφικό.

Τα επιπλάκια δεν έχουν μπει ακόμη, αλλά το να βάψεις το τοίχο είναι ένα ένα μεγάλο βήμα, φέρνει μεγάλη αλλαγή στο δωμάτιο!
Το κόλλημα που έχω με το να φτιάχνω μόνη μου τους τοίχους το έχετε καταλάβει και από τον τοίχο της κρεβατοκάμαρας μου εδώ. Έτσι λοιπόν, άρχισα να ψάχνομαι στο αγαπημένο μου pinterest για ιδέες. Έφτιαξα έναν πίνακα με όλα αυτά που μου άρεσαν και τελικά κατέληξα να θέλω να κάνω αυτό.

Θα μπορούσα απλά να το παραγγείλω γιατί είναι αυτοκόλλητα τοίχου...αλλά όχι....ήθελα να το κάνω εγώ!!!
Πρώτα λοιπόν έπρεπε να βρω σε ποιο σημείο του δωματίου θα το ζωγραφίσω....


Αποφάσισα να είναι στον τοίχο που φαίνεται με το που μπαίνεις στο δωμάτιο, όπου θα μπει και η κούνια.
Πήρα χαρτί και μολύβι, και σχεδίασα πρώτα το δέντρο στο χαρτί για να μπορέσω να το σχεδιάσω και στον τοίχο προτού τον βάψουμε... και έκανα πολύ καλά, γιατί έπεσε πολύ σβήσιμο μέχρι να το πετύχω το σχήμα καλά στον τοίχο! Ο κορμός αποφάσισα να γίνει ζωγραφιστός και όλα τα υπόλοιπα να τα κάνω κολλάζ από χαρτόνια πολύχρωμα.


Αφού έγινε το σχέδιο στον τοίχο, σχεδίασα σε χαρτί και όλα αυτά που επρόκειτο να κολλήσω. Έκοψα τόσα όσα θα ήταν και τα κανονικά για να ξέρω πόσο χαρτόνι θα μου χρειαζόταν αλλά και να δω το μέγεθος για να φαίνονται καλά στον τοίχο.


Στην συνέχεια τα κόλλησα με απλό ζιλοτέιπ και τα φωτογράφισα για μην ψάχνομαι που θα έβαζα τα κανονικά.
Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ...ήμουν σίγουρη πως με το που θα έμπαιναν τα χρώματα θα γινόταν πολύ όμορφο!!

Συνέχεια είχε να βαφτεί ο τοίχος στο φόντο. Για να γίνει όμως αυτό και να μην χαθεί το προσχέδιο που είχα κάνει, πήρε αρκετή ώρα να βάζω χαρτοταινίες περιμετρικά από τον κορμό, ώστε να βαφτεί ο τοίχος κανονικά, και μετά όταν ξεκολλήσουμε τις χαρτοταινίες να εμφανιστεί το σχέδιο.
Έτσι και έγινε!!
Σειρά μετά είχε να βάψω με καφέ χρώμα το δέντρο.



Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τους μελλοντικούς θείους, για την πολύτιμη βοήθεια τους. Ο μεν "θείος" Στάθης βοήθησε στο βάψιμο του δωματίου, ενώ ο "θείος" Ραφαήλ βοήθησε στο βάψιμο του δέντρου. Και για να μην λέει ο μελλοντικός μπαμπάς πως ευλογώ τα γένια ολονών εκτός από τα δικά του, εννοείται πως ήταν εκεί σε όλη την διαδικασία βάφοντας κλπ...
Και ιδού το αποτέλεσμα!!!
Ακόμη και σκέτο το δέντρο είχε δώσει άλλη πνοή στο δωμάτιο!!


Επόμενο στάδιο ήταν η αγορά των χαρτονιών. Στην κυριολεξία σήκωσα τα Max stores!! Πήρα όσο το δυνατόν περισσότερα χαρτόνια για να έχω ποικιλία στα χρώματα.
Έκοψα όλα τα κομματάκια που χρειαζόμουν με την βοήθεια των προσχεδίων που είχα κάνει,


Και στην συνέχεια με την ατλακόλ κόλλησα - συναρμολόγησα τα κομμάτια.


Έτοιμα για να πάρουν την θέση τους στον τοίχο με την λεγόμενη τσίχλα ή αλλιώς blue tack!!!


Και αυτό ήταν!!! Ο τοίχος άλλαξε ολοσχερώς!!!





Το δωμάτιο είναι σχεδόν έτοιμο να υποδεχτεί το καινούριο μας μέλος!!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια