Βόλτα στο μπαλκόνι n.9 - Ορτανσία

By Ευαγγελία - 3:15 μ.μ.

Ένα από τα αγαπημένα μου φυτά, που εννοείται πως το είχα επιλέξει και για διακόσμηση του γάμου μου, καθ'ότι καλοκαιρινός γάμος - καλοκαιρινό λουλούδι, είναι η ορτανσία.

Γενικά έχω μία ιδιαίτερη προτίμηση στα οξύφυλλα φυτά, όπως η γαρδένια, η αζαλέα, η καμέλια..κάθε ένα έχει την χάρη του....

Η Ορτανσία λοιπόν, είναι ένα λουλούδι που πεθαίνει τον χειμώνα και ξαναζωντανεύει τέλος άνοιξης - αρχές καλοκαιριού...Εγώ στο μπαλκόνι έχω μόνο μία, ( ας πούμε ιβίσκους έχω τρεις, και τριανταφυλλιές τέσσερις!!!) μία λοιπόν άσπρη και θα ήθελα να βάλω στην συλλογή μου και μία γαλάζια...

Παρακάτω σας παραθέτω πληροφορίες για εκείνη από ειδικούς κι φωτογραφίες από την ορτανσούλα μου!!!


Ορτανσία
Προέλευση-Περιγραφή
Η ορτανσία κατάγεται από την Ιαπωνία και ανήκει στην οικογένεια των σαξιφραγκοειδών. Λέγεται και υδραγγεία επειδή τα περικάρπια της μοιάζουν στο σχήμα με κύπελλα νερού. Το φυτό της ορτανσίας είναι ένας εντυπωσιακός θάμνος με μεγάλα οδοντωτά φύλλα σχήματος οβάλ. Τα άνθη της διαφέρουν ανάλογα με την ποικιλία και μπορούμε να συναντήσουμε λευκές, ροζ, μοβ και μπλε ορτανσίες. Βέβαια στις παραδοσιακές ποικιλίες το χρώμα του άνθους συνήθως εξαρτάται από το χώμα που είναι φυτεμένες.

Τοποθετήστε την ορτανσία σας σε ένα ηλιόλουστο, φωτεινό σημείο που να λαμβάνει έμμεσο φως, και να διατηρείσετε υγρό το έδαφος της. Όταν ποτίζετε είναι καλό να αποστράγγιζετε το νερό. Το φθινόπωρο, κόψετε τα άνθη της και για να μην χάσει τα φύλλα της τοποθετήστε την σ ένα δροσερό μέρος με λίγο νερό. Τον Ιανουάριο, θα την φέρετε και πάλι σε ένα σημείο με άφθονο φως, και θα ανθίσει στην ώρα της την άνοιξη.

Εγώ λοιπόν, από την εμπειρία μου, θα σας πω, να την έχετε σε μέρος που να μη την χτυπάει ο μεσημεριανός ήλιος γιατί θα ζητάει νερό όλη την ώρα, σαν τον βασιλικό. Όταν ξεραίνονται τα άνθη της κόψτε τα, και όταν φθινοπωριάσει και ρίχνει τα φύλλα της και μείνουν μόνο κλαδιά, κόψτε χαμηλά και αφήστε την στην άκρη. Ποτίζετέ την πάρα πολύ αραιά τον χειμώνα, έως καθόλου και από Γενάρη - Φλεβάρη πιο συχνά, θα σας οδηγεί και η ίδια βγάζοντας καινούριους βλαστούς...






κάπως έτσι θα μου άρεσε να ήταν η γαλάζια ορτανσία αν έπαιρνα...με απόχρωση το μωβ...

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια