Χαλβάς Σιμιγδαλένιος...με πορτοκάλι!

By Ευαγγελία - 9:37 μ.μ.


 Ένα από τα αγαπημένα μου νηστίσιμα γλυκά είναι και ο σιμιγδαλένιος χαλβάς. Συνταγές υπάρχουν άπειρες. Έλα όμως που ή δεν θα μου πετύχαιναν είτε δεν θα μου άρεσαν γευστικά. Έπρεπε να την κάνει την συνταγή ο αγαπημένος μου Άκης Πετρετζίκης, να την προσπαθήσω, να μου πετύχει και να μου αρέσει πολύ για να σας την δείξω και σε εσάς!





Αυτή λοιπόν είναι η συνταγή του χαλβά με κάποιες δικές μου αλλαγές.
Υλικά:

( το ποτήρι πρέπει να είναι το ίδιο, γιατί γίνεται δοσομετρητής)
  • 4 ποτήρια νερό
  • 3 ποτήρια ζάχαρη (600gr)
  • 2 ποτήρια σιμιγδάλι (1 χοντρό - 1 ψιλό)(160gr - 160gr)
  • 1 ποτήρι ηλιέλαιο (180gr)
  • 1 μικρό πορτοκάλι
  • 1 κ.γλυκού κανέλα 
  • 1 βανίλια
  • ινδική καρύδα
  • φουντούκια τριμμένα
Εκτέλεση:

Ξεκινάμε πρώτα με το πορτοκάλι. Σε μία μικρή κατσαρόλα βάζουμε να βράσει το πορτοκάλι με νερό σε μέτρια θερμοκρασία για περίπου 50΄ μέχρι να μαλακώσει.
Όταν είναι έτοιμο, το κόβουμε στην μέση, στύβουμε τα υγρά του, κρατάμε λίγο από την πούλπα και όλη την φλούδα, και το βάζουμε στο multi.
Από αυτό αν θέλουμε να είναι τελείως πορτοκαλένιος ο χαλβάς το χρησιμοποιούμε όλο, ειδάλλως βάζουμε όσο θέλουμε για να πάρει γεύση και το υπόλοιπο το βάζουμε στην κατάψυξη και το χρησιμοποιούμε όπου θέλουμε αντί για ξύσμα.

Στην συνέχεια αναμιγνύουμε το λάδι με το σιμιγδάλι και ανακατεύουμε. 



Προσθέτουμε την κανέλα και ανακατεύουμε μέχρι να καβουρδιστεί και να πάρει το χρώμα που θέλουμε.
Ταυτόχρονα σε μία μικρή κατσαρόλα ζεσταίνουμε το νερό.

 

 Σε αυτό το σημείο, προσθέτουμε την ζάχαρη, την βανίλια καθώς και το πορτοκάλι .



Με προσοχή ρίχνουμε το νερό που ζεστάναμε, σιγά σιγά, και ανακατεύουμε μέχρι να το απορροφήσει.

 

 Αν θέλουμε μπορούμε να προσθέσουμε εδώ την ινδική καρύδα.


Τέλος, ρίχνουμε και όσο φουντούκι έχουμε τρίψει.
( εγώ έτριψα λίγο εδώ, τελικά του πάει πολύ, και θα ήθελα να είχε κιάλλο...)


Ο χαλβάς είναι έτοιμος με το που ξεκολλάει από τα τοιχώματα.


Τον βάζουμε στην φόρμα μας...


και αφού τον αφήσουμε να κρυώσει, τον ξεφορμάρουμε και voila!!!!


Μοσχομυρωδάτος και αυτός και το σπίτι σας!!
Καλή επιτυχία!!!





  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια