Η βάφτιση της Θεοδώρας μας!

By Ευαγγελία - 8:07 μ.μ.

Επιτέλους μετά από τόσο καιρό κατάφερα να το τελειώσω και να το πάρω στα χέρια μου ως ολοκληρωμένη δουλειά...

Μου άρεσε πάρα πολύ εξαρχής......






 

 


..... Αλλά όταν το πήρα και στα χέρια μου και το έβγαλα από το κουτί και έσκισα την ζελατίνα για να το δω....ένιωσα όπως τα παιδιά που τους δίνουν δώρο και ανυπομονούν να ξεσκίσουν το περιτύλιγμα για να δούνε το περιεχόμενο.



Το δημιούργημά μου, είχε πάρει σάρκα και οστά...



Ένιωθα τόσο ικανοποιημένη...



Το μόνο που έμενε ήταν να το δει και η ξαδερφή μου...


...." Αυτό είναι καλύτερο και από του φωτογράφου που μας έδωσε" είπε...



και κάπου εκεί τα λόγια είναι περιττά...
ακόμα χαμογελάω....

Ελπίζω να αρέσει το ίδιο και στους νονούς
αφού γι'αυτούς προορίζεται...!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια