Εγώ & η περίοδός μου... μια σχέση αγάπης-μίσους!

By Ευαγγελία - 6:39 μ.μ.

Εμείς και η περίοδός μας....μια σχέση ζωής!!
Αποτέλεσμα εικόνας για my period

Αδημονείς μέχρι να σου έρθει για πρώτη φορά και μετά λες τι καλά που ήμουν χωρίς αυτή! Ένα πράγμα: μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...
Τώρα θα μου πείτε...προς τι αυτή η ανάρτηση;
Χτες μετά από 2 και μισή χρόνια μου ξανα ήρθε και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!!!
Αλλά να τα πάρω τα πράγματα από την αρχή....
Γενικά δεν είχα ποτέ προβλήματα με την περίοδο μου...ίσα ίσα που πραγματικά  κατατάσσω τον εαυτό μου στις πολύ τυχερές!
Είχα πάντα πολύ τακτικό κύκλο 28-30 ημερών, χωρίς πόνο, με ελάχιστο αίμα διάρκειας 3 το πολύ 4 ημερών!
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μπορώ να υποθέτω εύκολα μία τυχόν εγκυμοσύνη.
Οπότε όταν αποφασίσαμε να "προσπαθήσουμε" για ένα παιδάκι (και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί τυπικά δεν προσπαθήσαμε απλά το αφήσαμε στον Θεό.) κάθε φορά που έκανε την εμφάνιση της, τα νεύρα χτυπούσαν κόκκινο....την "μισούσα"....
Την πρώτη φορά που έμεινα έγκυος και μάθαμε το δυσάρεστο με την παλλίνδρομη κύηση, είχα ένα μεγάλος άγχος με την διαδικασία της απόξεσης...φοβόμουν πως έκαναν λάθος και πως το παιδάκι μου ζούσε, αφού αίμα εγώ δεν είχα δει...το τι ανακούφιση ένιωσα το πρωί που είχαμε προγραμματίσει να γίνει η απόξεση που είδα αίμα δεν περιγράφεται!!!!
Και πάλι από την αρχή μετά μέχρι να ξανα μείνω έγκυος...
Από την μέρα λοιπόν εκείνη της τελευταίας περιόδου μέχρι και την χθεσινή, πέρασαν 2 μιση ολόκληρα χρόνια!!!
Ο λόγος που καθυστέρησε τόσο πολύ ήταν ο θηλασμός! Για κάποιον λόγο ο οργανισμός μου είχε μπει σε χειμερία νάρκη όλους αυτούς τους 20 μήνες που θηλάζω. Και λέω για κάποιον λόγο, αφού δεν είναι δεδομένο πως αν θηλάζεις κάνει να σου έρθει τόσο καιρό!
Η μικρή μου πλησιάζει τα 2 οπότε σκεφτόμασταν για μία ενδεχόμενη δεύτερη εγκυμοσύνη. Η πιθανότητα να μείνεις έγκυος πριν εμφανιστεί η περίοδος δεν είναι μικρή. Αυτό όμως για εμένα θα ήταν κακό ενδεχόμενο, αφού λόγω της θρομβοφιλίας που έχω θα έπρεπε με το που αντιλαμβανόμουν την εγκυμοσύνη να ξεκινήσω τις αντιπηκτικές. Άρα εαν έμενα έγκυος πριν την εμφάνισή της, ουσιαστικά θα οδηγόμουν πάλι σε μία παλίνδρομη... Το πόσες φορές έκανα β χοριακή για να το σιγουρέψω....
Το καλοκαίρι τελείωσε, τα μπάνια μου τα έκανα χαλαρή και ο Σεπτέμβρης ήρθε φέρνοντας δωράκι!!
Ενώ τόσο καιρό είχα συνεχώς την αίσθηση πως μου ήρθε...αυτή την φορά αιφνιδιάστηκα ευχάριστα στο μπάνιο!!!
Πραγματικά ένιωθα λες και πετάω στα σύννεφα...ήθελα να το βροντοφωνάξω...να το πω σε όλους!!!!ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΑ!! άρα καιρός για δεύτερο μωράκι!!!!!!
Θα τη βρείτε χαζή αυτή την ανάρτηση...αλλά εγώ την έγραψα γιατί ήθελα να την θυμάμαι αυτή την μέρα!! Την μέρα που ξανά αγάπησα την περίοδο μου μέχρι την επόμενη φορά που δεν θα θέλω να την δω πάλι μπροστά μου!!!...γυναίκες......τι να πεις?

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια