Τριανταφυλλένια θήκη βιβλιαρίου από τσόχα

By Ευαγγελία - 8:07 μ.μ.

Επιτέλους έφτιαξα και κάτι για την Ιωάννα μου...την δική της θήκη βιβλιαρίου.
Σκεφτόμουν το θέμα που θα είχε η θήκη...της αρέσουν τα παπάκια, η κουκουβάγια....αλλά μετά σκέφτηκα πως δεν χρειάζεται να είναι κάτι που θα το έχει για να παίζει. Εξάλλου στο ιατρείο έχει ένα σωρό παιχνίδια να ασχοληθεί μέχρι να έρθει η ώρα του ραντεβού μας.
Οπότε....σταθερή στην προτίμηση μου για τα τριαντάφυλλα για την μικρή μου τριανταφυλέννια Ιωάννα...της έφτιαξα μία θήκη όλο άρωμα!



Πήρα τα χρώματα που χρειαζόμουν, ξεκίνησα να κόβω, και μετά....πήγα για ύπνο ήμουν πολύ κουρασμένη...την επόμενη μέρα που συνέχισα δοκίμασα το μπλε κομμάτι που τυλίγει το βιβλίο και θεώρησα πως ήταν πολύ μεγάλο οπότε και έπρεπε να το κόψω περισσότερο! Το έκοψα και χωρίς να το ξανα ελέγξω διπλωμένο, ξεκίνησα το ράψιμο....και μετά από αρκετό ράψιμο....τελείωσα και πήγα να το δοκιμάσω ... ναι....οι αρχικές διαστάσεις ήταν οι σωστές! Οπότε τι να κάνω τι να κάνω??? Πήρα ένα ροζ κομμάτι, πήρα και την μηχανούλα μου και τα τα...και καλά είναι άποψη και διχρωμία...σε φάση έτσι ήθελα να το κάνω επίτηδες εξ αρχής!!


Τελικά δεν βγήκε και άσχημη!!!Μη σου πω πως το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε περισσότερο με αυτή την λεπτομέρεια!
Μέχρι την επόμενη φορά σας φιλ



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια