Ελληνικός πίνακας κιμωλίας γενεθλίων - Greek font birthday chalkboard

By Ευαγγελία - 5:13 μ.μ.

Το είδα.... μου άρεσε.... το ζήλεψα....το ήθελα όμως στα ελληνικά...παιδεύτηκα... το βρήκα....το έφτιαξα!!!
Με συνοπτικές διαδικασίες!!!!



Το αρχικό αρχείο δυστυχώς δεν έχω συγκρατήσει από ποιο ξένο blog το κατέβασα για να του αποδώσω τα credits. Είναι σε μορφή photoshop και είναι αυτό.


Στην αρχή λοιπόν απλά άλλαξα τις γραμματοσειρές, μετά πρόσθεσα επιπλέον πληροφορίες, το προσάρμοσα στα δικά μου δεδομένα και ιδού... το αρχείο σε .psd είναι εδώ.


Μετά μιλώντας με την φίλη μου την Άντζυ που είναι αγορομάνα μου λέει δεν το κάνεις και σε αγορίστικο... του' βαλα λοιπόν μπλε και έτοιμο! Το αρχείο είναι αυτό.


Μετά συνειδητοποίησα πως θα ήθελα να ταιριάζει με το όλο θέμα γενεθλίων οπότε άλλαξα τα εικονίδια με τριαντάφυλλα και έτοιμο!!

Αν σας άρεσε και εσάς τολμήστε το και εκτυπώστε το!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια