Εν αρχή ην ... η οικογένεια!

By Ευαγγελία - 8:37 μ.μ.

    Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω την καινούρια μου ενότητα - ετικέτα : My family.
Το περιεχόμενο αυτής;...μα το λέει από μόνη της η λέξη: Η δική μου οικογένεια!
Ήθελα από πολύ καιρό να την δημιουργήσω...αλλά για να γινόταν αυτό εφικτό, έπρεπε να τηρεί την προϋπόθεση να υπάρχει οικογένεια...και τι εννοώ με αυτό; Ότι με τον σύζυγο θεωρητικά είμαστε μεν οικογένεια αλλά ουσιαστικά είμαστε ζευγάρι αφού τυπικά οικογένεια γίνεσαι με την έλευση ενός τουλάχιστον παιδιού...Οπότε....όπως αντιλαμβάνεστε....για να σας την παρουσιάζω πλέον....αυτό σημαίνει....πως ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ.......το παιδάκι μας ήδη μεγαλώνει μέσα μου!!

via
Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Όπως ήδη κάποιοι θα ξέρετε, αυτή δεν είναι η πρώτη μου εγκυμοσύνη!
Πήγαμε να γίνουμε οικογένεια πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, αλλά δυστυχώς η ψυχούλα μου, σταμάτησε να μεγαλώνει κάπου στις 7 εβδομάδες ( παλίνδρομη κύηση ).
Οι αιτίες ευτυχώς διασαφηνίστηκαν και έτσι Δόξα τω Θεώ διανύω αυτή την την περίοδο την δεύτερη εγκυμοσύνη μου,

Τα "προβλήματα" που αποκαταστήθηκαν ήταν τα εξής; Κληρονομική θρομβοφιλία ( πλέον κάνω καθημερινά μία ένεση αντιπηκτική - ηπαρίνης στην κοιλιά μου) καθώς και ένα ανατομικό θέμα στην μήτρα, ένα διάφραγμα το οποίο λύθηκε χειρουργικά.

Η αλήθεια είναι πως τότε, όπως έχω προαναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτησή μου, δεν το είχα πάρει πάρα πολύ άσχημα... όμως αυτό που έβαλα μετά καλά στο κεφάλι μου ήταν πως δεν πρέπει να έχουμε τίποτε ως δεδομένο!Και τι εννοώ με αυτό;

Είχα την λανθασμένη εντύπωση καθώς μεγάλωνα, πως ήταν δεδομένο πως κάποια στιγμή αφού παντρευόμουν πως θα έκανα παιδί και πως θα πήγαιναν όλα καλά!! Προσέχετε την λεπτομέρεια....ΔΕΔΟΜΕΝΟ. Δηλαδή; Είχα υπογράψει συμβόλαιο με τον Θεό στο μυαλό μου πως καταρχάς θα μπορούσα να συλλάβω πανεύκολα και πως θα εξελισσόντουσαν όλα καλά και με την εγκυμοσύνη και μετά κλπ.... Λες και δεν ζω σε έναν κόσμο που πάρα μα πάρα πολλά ζευγάρια προσπαθούν για χρόνια να κάνουν ένα παιδάκι και δυσκολεύονται, ή σαν να μην έχουν υπάρξει ποτέ επιπλοκές σε μία εγκυμοσύνη, ή γενικότερα κάτι άσχημο με την υγεία της μάνας ή του παιδιού.

Δεν λέω πως το σωστό είναι να σκεφτόμαστε απαισιόδοξα!!!!Προς Θεού, δεν θέλω να παρεξηγηθώ...Όχι!!!! Αλλά να έχουμε στο μυαλό μας πως έχουμε ίσες πιθανότητες να πάνε όλα καλά και ίσες πιθανότητες κάτι να συμβεί...γιατί πολύ απλά έτσι είναι η ζωή...ρεαλιστικά βλέποντάς το και μόνο!!! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και για τα καλά και για τα κακά για να μπορέσουμε να τα αντιμετωπίσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.

Έτσι λοιπόν, χωρίς άγχος, έχοντας λύσει τα "τεχνικά" προβλήματα και έχοντας στο μυαλό μου πως πλέον όλα μπορεί να συμβούν...φτάνουμε στο σήμερα!
Ειλικρινά δεν εντείναμε ποτέ τις προσπάθειες για να έρθει το παιδάκι... το αφήσαμε τελείως στο πότε θα ήθελε ο Θεός να μας το στείλει...( το έπαιζα εγώ και λίγο υπεράνω...για να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου!) Ώσπου κάποια στιγμή διαπίστωσα στον εαυτό μου πως εκεί που έλεγα : δεν θέλω τώρα ντε και καλά παιδί, όοοοποτε έρθει...!!! να κοιτάζω προφίλ γνωστών μου στο facebook (την μεγάλη κουτσομπόλα) από παλιούς συμμαθητές, συμφοιτητές κ.ο.κ. να μεγαλώνουν τις οικογένειές τους και να λέω και αυτός;;;; και αυτή;;;;; εγώ πότε;;;;...... Ευαγγελία ζηλεύουμε;;
Αυτό ήταν...επιτέλους εξωτερίκευσα αυτό που πραγματικά αισθανόμουν: Θέλω παιδί!

Ήδη όμως ο Θεός χωρίς να το γνωρίζω, την επιθυμία μου την είχε κάνει πραγματικότητα!!! Ήμουν ήδη έγκυος και ας μην το γνώριζα ακόμα!!
Γενικά έχω πολύ σταθερό κύκλο. Το πολύ μία μέρα καθυστέρησης και μετά έρχεται φυσιολογικά. Αυτή την φορά λοιπόν, δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου πως μπορεί να είμαι έγκυος. Έβλεπα τις μέρες να περνάνε και να μην μου έρχεται και δεν ήθελα να το πιστέψω πως μπορεί να είμαι έγκυος...έλεγα...μπα...κάποια ορμονική διαταραχή θα είναι και αύριο θα μου έρθει. Ούτως ή άλλως τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης με της περιόδου μοιάζουν καταπληκτικά: Πονούσε η κοιλιά μου, το στήθος μου ήταν πρησμένο και είχα όρεξη για πολύ σοκολάτα...αλλά για πολύ μιλάμε!!! Συμπέρασμα; Σιγά μην είμαι έγκυος!!!
Έλα όμως που από εκεί που περίμενα να με επισκεφτεί την Δευτέρα είχαμε πάει στην Παρασκευή και δεν έβλεπα φως στο τούνελ... ο Δημήτρης ήταν πλέον σίγουρος: Κουβαλάς μέσα σου το παιδάκι μας, μου είπε. Εγώ κάπου εκεί άρχιζα να σκέφτομαι: Λες;;; - Βρε πήγαινε να κάνεις την εξέταση να μάθουμε! ( τεστ εγκυμοσύνης είχα αποφασίσει από καιρό πως δεν θα κάνω...δεν έχει νόημα, την χοριακή δεν την γλυτώνεις!) - Άσε να περάσει και το Σαββατοκύριακο και βλέπουμε! ( ακόμη εγώ να το χωνέψω!)
... την Κυριακή το είχα πάρει και εγώ χαμπάρι πλέον... Είμαι Έγκυος!!!!!

την Δευτέρα το πρωί πήγα για την εξέταση χοριακής...τα αποτελέσματα βγήκαν το ίδιο το απόγευμα...Θετικό για κύηση!


Και κάπου εκεί ξεκινάει το μαγευτικό ταξίδι αυτής της εγκυμοσύνης και η αρχή της δικής μου οικογένειας!!!



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια