Το Πάσχα μου στη Λιβαδειά 2015 #ν.1

By Ευαγγελία - 9:53 μ.μ.

Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια Πολλά!!!

Επιστρέψαμε στις βάσεις μας, μετά από μία πενθήμερη εκδρομή στην πατρίδα μας την Λιβαδειά για την γιορτή της Ανάστασης.

ο Άη Γιώργης στην Λιβαδειά

Μεγάλη Παρασκευή λοιπόν, πήγαμε στην "καινούρια" μου ενορία, (καθώς είναι η ενορία των πεθερικών μου και του Δημήτρη στην Λιβαδειά) για τον Επιτάφιο.


Πλήθος κόσμου στους δρόμους για την περιφορά... Στην πορεία συναντήσαμε και τον επιτάφιο της δικής μου "πρώην" ενορίας, της Μητρόπολης, όπου πρώτα περνάει η φιλαρμονική του Δήμου, και έπειτα ακολουθεί η πομπή.



Το Μ. Σάββατο το πρωί, πήγαμε στην πρώτη Ανάσταση, δεν ξέρω αν γνωρίζετε το έθιμο όπου την ώρα που βγαίνει ο ιερέας από την Ωραία Πύλη και λέει το "Ανάστα..." και πετάει δάφνες, όλο το εκκλησίασμα δημιουργεί θόρυβο με τα στασίδια και τις καρέκλες και κουνάνε τα καντήλια και τους πολυελαίους. Ήταν πολύ όμορφα που για 5 συνεχόμενα λεπτά όλοι μας χτυπούσαμε τις καρέκλες μας ως ένδειξη της Ανάστασης!!

Μετά ακολούθησε από τους άντρες στο σπίτι η προετοιμασία για την Κυριακή, με το "μικρό" κοκορέτσι...γύρω στα 2 km περίπου.....και το σούβλισμα των αρνιών...για αρκετά αρνιά μιλάμε!!!




Η Λιβαδειά φημίζεται για το Πάσχα της, και τους μεγάλους λάκκους της.
Μένει να σας δείξω πως είναι να ξυπνάς το πρωί και να μην βλέπεις μπροστά σου, όχι από ομίχλη, αλλά από τον καπνό!!!
Επιφυλάσσομαι!


Αααα, και να πω και κάτι τελευταίο, οι φωτογραφίες της Μ. Παρασκευής, δεν είναι τραβηγμένες από εμένα, αλλά από τον κουνιάδο μου! Όχι...για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!!!χιχιχι

Για να δείτε πως συνέχισε το Πάσχα με τους λάκκους, πατήστε εδώ.
Εάν θέλετε να σχολιάσετε
αλλά δεν ξέρετε τον τρόπο, δείτε εδώ πως.

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια