Βόλτα στις ομορφιές της Αθήνας....#1

By Ευαγγελία - 10:41 μ.μ.

Πριν από δυο βδομάδες αποφάσισα να κάνω μία βόλτα στην "Αρχαία Αθήνα"...
    Αν και δεν ήταν ποτέ προσωπική επιλογή το να ζήσω στην Αθήνα, οι συγκυρίες το έφεραν έτσι όπου τα τελευταία 6 χρόνια είμαι "μόνιμος" κάτοικος!! Την Ακρόπολη - Παρθενώνα, έχω επισκεφτεί δύο φορές με το σχολείο και με την κατασκήνωση ενώ στο μουσείο έχω πάει μία φορά.
Βόλτα όμως πέριξ των μνημείων δεν είχα κάνει ποτέ μου....δηλαδή με άλλα λόγια δεν είχα επισκεφτεί ποτέ την Πλάκα, τα Αναφιώτικα, το Ηρώδειο κλπ.. 
Μα να ζω τόσο καιρό εδώ και να μην έχω αφιερώσει λίγο χρόνο να δω που μένω; Άλλοι έρχονται από μακρινές χώρες να δουν τις ομορφιές μας...  

Πήρα τηλέφωνο λοιπόν μια καλή μου φίλη ( ο Δημήτρης δεν υπήρχε περίπτωση να με αντέξει )και κανονίσαμε περίπατο με φωτογραφική μηχανή σα να είμαστε τουρίστριες...βήμα και κλικ με άλλα λόγια...



Η βόλτα μας ήταν κάπως έτσι...( δεν είμαι και πολύ σίγουρη, καθότι εκείνη καθοδηγούσε). 
Αφετηρία μας ο σταθμός στο μοναστηράκι.




 Συνεχίσαμε στην Ρωμαϊκή Αγορά...


ήταν τόσο όμορφο που δεν άντεξα και το έβγαλα...


Κάπου εδώ μιλούνια κόσμου που έτρωγαν το μεσημεριανό τους...




 Είπαμε βήμα και κλικ....ότι μου άρεσε απαθανατιζόταν στον φακό...



και κάπου ανάμεσα στα κλαδιά, διακρίνεται το αστεροσκοπείο...

Εννοείται πως η βόλτα μας δεν τελείωσε εκεί...
αλλά είπα να μη σας τις στριμώξω σε μία ανάρτηση...

έπεται λοιπόν και συνέχεια εδώ...

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια