Βόλτα στις ομορφιές της Αθήνας ....#2

By Ευαγγελία - 12:33 π.μ.

Συνεχίζοντας λοιπόν την βόλτα που είχαμε ξεκινήσει μαζί μέσω της φωτογραφικής μου μηχανής στην Αθήνα εδώ, θα δούμε στην πορεία τα σημαντικότερα μνημεία...
Χορηγικό Μνημείο Λυσικράτη
περπατήσαμε στα στενά της Αθήνας και είδαμε το μνημείο του Λυσικράτη και από μακρυά την Πύλη του Αδριανού στην λεωφόρο Συγγρού.


πύλη του Αδριανού



...όμορφα σκηνικά...

 τον ιστορικό Ι. Ναό που ήταν διάκονος ο Αθανάσιος Διάκος της Ελληνικής Επανάστασης!



βρεθήκαμε στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου... τι όμορφα κτίρια αλήθεια...;

Ηρώδειο
και το Ηρώδειο να δεσπόζει...

Άρειος Πάγος
ανεβήκαμε και στον βράχο που βρέθηκε ο απόστολος Παύλος και μίλησε για πρώτη φορά στους Αθηναίους για τον άγνωστο Θεό...


και η θέα ήταν μοναδική....

Ακρόπολη
 με αποκορύφωση τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης...




Πιάτο η Αθήνα..... και κάαααπου εκεί κάτω από το σκάμμα βρίσκεται το σπιτάκι μου!!!


όταν πια άρχισε να πέφτει ο ήλιος, αποφασίσαμε να φύγουμε....είχαμε χορτάσει ομορφιές....


βρήκα και αυτές τις γατούλες στην επιστροφή και μου άρεσαν τόσο πολύ...που αποφάσισα να την κάνω την μία και σήμα κατατεθέν του blogoσπιτιού μου!!!

 Ήταν μια υπέροχη βόλτα....
δυστυχώς όμως μου βγήκε ξινή, καθώς είναι εκείνη η μέρα, που όταν έφτασα σπίτι το είδα "ανοιχτό"...
Δεν θα μείνουμε όμως σε αυτό...όχι!!

Να μείνουμε στο γεγονός ότι η Αθήνα δεν είναι μόνο γκρίζα...
έχει ομορφιές πολλές που δεν πρέπει να τις παραβλέπουμε
αλλά να τις απολαμβάνουμε όσο μπορούμε!!


  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια