Το καλύτερο τσουρέκι ΕΙΝΑΙ της Mamangelic . -

By Ευαγγελία - 1:57 π.μ.





Μήνες ήθελα τώρα να δοκιμάσω αυτή την συνταγή που τόσα και τόσα καλά είχα ακούσει....
Ο λόγος που δεν το προσπαθούσα; Το ότι δεν είχα μίξερ με γάντζο...όχι ότι δεν γίνεται και στο χέρι...αλλά το ζύμωμα όπως και να το κάνουμε θέλει δύναμη!
Με το που απόκτησα (δώρο των γονιών να είναι καλά!!) η πρώτη συνταγή που ήθελα να κάνω ήταν αυτή.
Εμένα με ξέρετε fan Πετρετζίκη....και το τσουρέκι του το έχω κάνει και μου είχε αρέσει, και ανάρτηση έχω γράψει γι αυτό. Όμως όπως και να το κάνουμε η υφή δεν ήταν σαν αγοραστού. Ενώ η Mamangelic σε αυτό υπερτερούσε με τα λεγόμενά της αλλά και όλων αυτών που το είχαν δοκιμάσει.
Εντωμεταξύ καιρό τώρα έχω σταματήσει να αγοράζω ψωμί του τοστ γιατί το φτιάχνω μόνη μου από συνταγή της. Και αφού μου άρεσε είπα ήρθε η ώρα για τα τσουρέκια.
Θα μου πείτε είναι εποχή να κάνεις τσουρέκι;
Πρώτον διανύουμε το Πάσχα του Καλοκαιριού μιας και πλησιάζουμε στον 15Αύγουστο. Οπότε το τσουρέκι είναι επίκαιρο!
Αλλά και για όσους νηστεύουν υπάρχει και η νηστίσιμη αλλά και η αλάδωτη παραλλαγή οπότε όπως καταλαβαίνετε...στο σπίτι γίνεται του τσουρεκιού!!!!!

Επειδή όμως πολυλογώ, θα αναφερθώ λίγο για το ποια είναι η Mamangelic για εκείνους που δεν την έχουν ακούσει και μετά σας δίνω τα λινκ για να κάνετε και εσείς τη συνταγή της!

Λοιπόν η Mamangelic κατά κόσμον: Γεωργία - Ειρήνη, μαμά της Αγγελικής (από όπου βγήκε και το όνομα) είναι μία πολυταλαντούχα γυναίκα που με ότι καταπιάνεται τα καταφέρνει εξίσου καλά!!Σπούδασε διατροφολόγος, αλλά είναι υπέροχη φωτογράφος (βραβευμένη παρακαλώ) και είναι και εκείνη που μας τράβηξε τις φωτογραφίες στην βάφτιση της Ιωάννας, αγιογραφεί, και κάνει υπέροχες συνταγές κανονικές και μη(δλδ χωρίς γλουτένη, γαλακτομικά κλπ) Περισσότερα εδώ, εδώ και στο FB εδώ και εδώ . Επίσης πρέπει να αναφέρω πως είναι και "συνάδελφος" αφού αρθρογραφεί και στο περιοδικό μας FAMILIVES αλλά και μας δίνει φωτό για το εξώφυλλο πλέον.

Όταν πατήσετε το λινκ για να διαβάσετε τις συνταγές, θα δείτε πως πρώτα γράφει κάποια tips. Πολύ σημαντικά!!!Με αυτά ανέβασα ένα επίπεδο τις γνώσεις μου!!!
Π.χ. το ζυμάρι κατα τα δικά μου δεδομένα όπως βλέπετε στην πρώτη φωτό ήταν έτοιμο από άποψη φουσκώματος!!! και όμως διαβάζοντας προσεχτικά τις συμβουλές της, περίμενα κι άλλο και κοιτάξτε πόσο πολύ φούσκωσε χωρίς να ξεφουσκώσει μόνο του!!!!

 Δείτε εδώ βιντεάκι από το ξεφούσκωμα....δεν το πίστευα!!
Ένα άλλο λάθος που έκανα ήταν να ανεβάζω ταχύτητα στο μίξερ καθώς ζύμωνε....όοοχιιι λοιπόν γιατί όπως είπε χαλάνε οι ίνες!

                        

                          
Ένα έχω να σας πω, πως ακόμη και στην κατάψυξη που το έχω βάλει "ζουλιέται" το ίδιο εύκολα!!!!

Τις προάλλες δοκίμασα και την νηστίσιμη έκδοση. Για την ακρίβεια την έκανα 2 φορές!! Μία με λάδι και μία αλάδωτη! Αφράτα και γευστικά!!!!!

Οπότε με αλεύρι φούρνου και μαγιά νωπή με τη συνταγή της mamangelic κάνετε θαύματα!!!!

Η αρτύσιμη συνταγή εδώ.
Η νηστίσημη εδώ.

Αυτά από εμένα....Πάω να φάω μία μπουκίτσα τώρα....

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια