Όταν σου ..."ανοίγουν" το σπίτι...

By Ευαγγελία - 11:24 π.μ.

Ξημερώνει μία τέλεια Κυριακή...
Σκέφτεσαι...γιατί να μην την εκμεταλλευτώ και να κάνω μια βολτίτσα...
Έτσι ενήργησα λοιπόν εγώ..και πήρα την φωτογραφική μου μηχανή ,πήγα στην Πλάκα, τράβηξα ένα σωρό φωτογραφίες να σας κάνω ανάρτηση να δείτε και εσείς πόσο όμορφη πόλη έχουμε...και γύρισα το βράδυ με τον Δημήτρη πτώματα να πέσουμε για ύπνο...
Αμ δε....
Μπαίνοντας στο σπίτι ανακαλύπτουμε πως η πόρτα μας είναι μισάνοιχτη...
Από πάνω σημειωτέο μένουν τα ξαδέρφια μου που έχουμε ανταλλάξει κλειδιά για περίπτωση ανάγκης.. Λέμε τα παιδιά θα είναι μέσα...κάτι θα θέλουν...
Μπαίνει πρώτος ο Δημήτρης και λέει:
Ευαγγελία μας κλέψανε...
Μπαίνω και εγώ μέσα, βλέπω το σαλόνι μια χαρά...και λέω από μέσα μου..πλάκα μου κάνει...(πείτε μου για ποιον λόγο κάθε φορά που γίνεται κάτι σημαντικό και μου το ανακοινώνει, εγώ πιστεύω ακράδαντα πως μου κάνει πλάκα...)
Επαναλαμβάνει...Ευαγγελία μας κλέψανε...
-Αν είσαι μέσα, φύγε...ΦΥΓΕ...
Εγώ κάπου εκεί αρχίζω να αντιλαμβάνομαι οτι δεν μπορεί να με δουλεύει τόσο πολύ..κάτι όντως έχει γίνει...και προχωράω προς τα υπνοδωμάτια...

 Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά...τα πόδια μου να τρέμουν...να αρχίζω να σκέφτομαι λες όντως να είναι ακόμη μέσα... ωχ...τα λεφτά...ωχ...τα κοσμήματα (δεν έχω και καμιά περιουσία...αλλά)..ωχ...η φωτογραφική μου μηχανή...(αχ όχι πάλι καλά αυτή την είχα μαζί μου!)
Αλήθεια σας λέω...μετά το πρώτο σοκ..συνειδητοποιείς πως κάποιος μπήκε στο σπίτι σου και σου ψαχούλευε τα πράγματα..κ πως γενικά στο μαγάρισε....και δεν νιώθεις ασφάλεια μέσα στο ίδιο σου τ σπίτι...
Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, βρήκε ένα μικρό καλό ποσό απλά αφημένο σε ένα συρτάρι για τρέχοντες λογαριασμούς που θα πλήρωνα μέσα στην βδομάδα ανακάτεψε σχετικά λίγο και έφυγε....έτσι απλά χωρίς να πάρει τίποτε άλλο...ΤΙΠΟΤΑ όμως...ούτε χρυσαφικά, ούτε το ρολόι του Δημήτρη, ούτε λάπτοπ, ούτε τάμπλετ...τίποτα...
Πείτε με τρελή αλλά ειλικρινά το πιστεύω πως αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν κακός...είχε ανάγκη από κάποια χρήματα, τα βρήκε, τα πήρε κ έφυγε...
Γενικά στο σπίτι έχουμε πολλές εικόνες-χριστιανικά βιβλία- προσευχητάρια....όπου βρισκόντουσαν αυτά δεν τα πείραξε καθόλου, τα συρτάρια είναι ανέγγιχτα..και κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση...
Αν δείτε στην πάνω φωτογραφία είναι και το "πατάρι" ντουλάπι ανοιχτό πάνω από την πόρτα...για να μπορέσει να το ανοίξει έπρεπε να ανέβει κάπου πάνω..παραμέρισε λοιπόν την συρταριέρα, έβαλε τον ναργιλέ που είχα πάνω στο κρεβάτι...μην σπάσει;;;;......παραμέρισε το σεμεδάκι.....μην το λερώσει;;;;;....και ανέβηκε!! Πείτε μου ποιος κοινός κλέφτης θα πρόσεχε μην λερώσει, και απλά δεν θα πάταγε πάνω έτσι απλά...ή να τα έριχνε όλα κάτω και ότι σπάσει έσπασε...

Εγώ καταλαβαίνω πως ο Θεός φύλαξε....το πιστεύω ειλικρινά...για κάποιον λόγο ουσιαστικά δεν έκανε καμία ζημιά, δεν τα ρήμαξε όλα, να μας τα βγάλει από τις ντουλάπες όλα..δεν έκλεψε τίποτα σε αντικείμενο...γιατί;;; τι τον κράτησε;;...Σεβάστηκε τον Θεό που έβλεπε παντού εικόνες; Αλήθεια δεν ξέρω...πάντως εγώ νιώθω τυχερή να το πω...ευλογημένη να το πω...ναι...
Επειδή δεν ήμασταν μέσα κ δεν ξέρω αν θα προσπαθούσε να μας κάνει κακό, επειδή μας πήρε ένα σχετικά μικρό ποσό, κ επειδή μας ανακάτεψε μόνο και λίγο 2 δωμάτια και τίποτε άλλο...

Το βράδυ λογικό ήταν να μην μπορώ να κοιμηθώ εύκολα...πολύ υπερένταση και πολλές εικόνες στο μυαλό να έρχονται βλέποντας κάποιον να σε ανακατώνει...

αλλά Δόξα τω Θεώ...είμαστε καλά....το βράδυ πέρασε....και σήμερα ξημέρωσε μιαν άλλη μέρα...
και τα λεφτά....σε καλή μεριά..!!!
....μόνο αν με ακούς....ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ.......έλα να μου τα ζητήσεις....θα σου δώσω...

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια