Απολαυστικά.....αποτελέσματα!!!!

By Ευαγγελία - 6:35 μ.μ.


Ο διαγωνισμός έληξε!!!!
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους καταρχάς για τις ευχές σας
και κατά δεύτερον για την μεγάλη συμμετοχή σας στον 1ο μου διαγωνισμό.

Επειδή είδα πως σας άρεσε,
 αποφάσισα να δώσω μία ευκαιρία για κάποιον που το ήθελε πολύ
και δεν κατάφερε να το κερδίσει...
κάνοντας μία προσφορά: δωρεάν το στήσιμο και την καλλιτεχνική επιμέλεια και να χρεωθεί μόνο τα εκτυπωτικά.( για το συγκεκριμένο άλμπουμ είναι στα 30€ )
Η προσφορά είναι για τον πρώτο που θα αφήσει κάτω το σχόλιό του στην ανάρτηση και θα πει πως θέλει την προσφορά για το άλμπουμ και στοιχεία επικοινωνίας.

Τώρα για να σας κρατήσω λίγο σε αγωνία, πριν σας πω το όνομα του νικητή, θα σας πω πως πέρασα πολύ όμορφα την ημέρα της γιορτής - γενεθλίων μου, έχοντας καλεσμένους τα αδέλφια του Δημήτρη καθώς και τα ξαδέλφια μου...

Ο Δημήτρης έκανε αυτά τα finger food , με χαβιάρι, καπνιστό σολομό,  και καρπάτσιο σολομού και τόνου... 




και εγώ αφού αγόρασα φραουλίτσες από την λαϊκή, έκανα μία πολύ ωραία μαρμελάδα και στην συνέχεια πάστα - φλώρα!! συνταγή και για τα δύο θα βρείτε εδώ.




το βαζάκι είναι μόνο bonne Maman ( το περιεχόμενο είναι δικό μου!!!)
Έκανα και τουρτίτσα με σοκολάτα μπανάνα καθώς και τον χαλβά σιμιγδαλένιο...
αλλά ξέρω βιάζεστε να μάθετε τα αποτελέσματα....

ΚΑΙ ΤΩΡΑ
........

Νικητής του διαγωνισμού έπειτα από κλήρωση του rafflecopter.com

είναι....

Η Μαρία Κουτσομήνου!!!

Congratulations!!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια