Blog's 1st Birthday

By Ευαγγελία - 8:00 μ.μ.

HAPPY BIRTHDAY!!! HAPPY BIRTHDAY!!! HAPPY BIRTHDAY!!!

Αύριο,  15 Μαρτίου 2015 σβήνουμε το 1ο μας κεράκι!
Δεν μπορώ να το πιστέψω πως πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος από την πρώτη φορά που έγραψα σε αυτόν εδώ τον χώρο...στο διαδικτυακό μου σπίτι!

Όταν δεν είχα ιδέα τι είναι το blogging, όχι πως τώρα έχω, αλλά τέλος πάντων δεν έχω την ίδια άγνοια επί του θέματος. Και αυτό το οφείλω σε πολλά άτομα - φίλες - συναδέλφους - blogger με πρωτοστάτη την Μάχη και το blog της mommasdailylife που δημιούργησε μία ομάδα στο FB για γυναίκες - μαμάδες blogger και έτσι μας έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσουμε άτομα που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, να μιλάμε καθημερινά σαν να γνωριζόμαστε από χρόνια, να ανταλλάσσουμε νέα μας, συμβουλές, συνταγές και μυστικά για το ίδιο το blogging.

Γνώρισα ανθρώπους, που υπό άλλες συνθήκες, δεν θα υπήρχε περίπτωση να τους γνωρίσω, είδα την ευαισθησία και την οργάνωση της ομάδας των bloggers  σε ανθρώπινες ανάγκες και ένιωσα ευτυχισμένη που έχω έναν χώρο και μπορώ να υπάρχω όπως ακριβώς νιώθω και είμαι. 

Αυτό είναι το blogging ... Το να εκφράζεσαι, να επικοινωνείς, να μοιράζεσαι ευτυχισμένες στιγμές!!

Λόγω της ημέρας λοιπόν, θα σας κεράσω φωτογραφικά αυτά που έφτιαξα στην κουζίνα μου, και θα σας πω.....
.... πως από Δευτέρα θα ξεκινήσει ένας εορταστικός διαγωνισμός ( είναι βλέπετε ο Μήνας μου) με δωράκι έκπληξη.......γιορτάζουμε και μοιράζουμε δώρα!!

......άντε να σας δώσω ένα hint : ο τίτλος του blog μου είναι αντιπροσωπευτικός!!! ( δεν ξέρω αν σας βοήθησα ή αν σας μπέρδεψα....χιχιχι αναμονή μέχρι την Δευτέρα!!!)

Μέχρι τότε....κεραστείτε!

κέικ σοκολατένιο νηστίσιμο
συνταγή εδώ

 το είχε κάνει και η φίλη blogger Γιάννα στα γενέθλιά της

Και η πρασοσπανακόπιτα της πεθερούλας μου με πλαστό φύλλο
συνταγή εδώ 




Σας δίνω γλυκά φιλιά
και σας περιμένω στο διαγωνισμό μου!!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια