Keep calm & promote your self

By Ευαγγελία - 8:52 π.μ.

Σε κάποιους είναι εύκολο επειδή το έχουν έμφυτο , σε άλλους όπως εμένα είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο....Ποιο;.... Το να "πλασάρουν" - "πουλήσουν" τον εαυτό τους....σωστά!!
Και για να μην μακρηγορώ χωρίς εσείς να καταλαβαίνετε τι εννοώ....διαβάστε παρακάτω και αμέσως θα βγάλετε συμπεράσματα...


Όπως έχω προαναφέρει και σε άλλες αναρτήσεις,μου αρέσει πολύ να τραβάω φωτογραφίες. Οπότε σε κάθε γάμους και χαρές ( βαφτίσεις) είμαι με μία φωτογραφική μηχανή στο χέρι, υπάρχει δεν υπάρχει φωτογράφος και τραβάω για να κάνω ψηφιακά άλμπουμ. Έτσι λοιπόν και την περασμένη Κυριακή μου ζητήθηκε να τραβήξω εγώ τις φωτογραφίες σε μία βάφτιση συγγενικού μου προσώπου, επειδή υπήρχε οικονομικό ζήτημα και δεν μπορούσαν να πληρώσουν φωτογράφο. Όλα καλά ως εδώ.
Το να ζητήσω κάτι για τον κόπο μου...ούτε που το διανοήθηκα...
Πήγα, τους τράβηξα, ( κάποιες φωτογραφίες μπορείτε να τις δείτε εδώ) το ευχαριστήθηκα, γιατί πρώτα από όλα γουστάρω να το κάνω αυτό, και μετά εκεί που ήμουν στο τραπέζι και τρώγαμε, ένα φιλικό ζευγάρι των γονιών, με καλεί κοντά τους.
Ακολουθεί η παρακάτω συνομιλία:

- Γεια σας
- Γεια σας!
- Επειδή και εμείς σε 2 εβδομάδες θα βαφτίσουμε το παιδί μας, θα θέλαμε αν ήθελες και δεν έχεις κανονίσει κάτι για εκείνη την ημέρα, να έρθεις και να τραβήξεις και σε εμάς.
- Εεεε, ναι....
- Να μας πεις πόσο παίρνεις κλπ...
- Εεεεε, ναι....εεε.....κοιτάξτε να δείτε.....εγώ δεν είμαι επαγγελματίας, έτσι;
- Εντάξει, δεν έχει σημασία, εμείς να μας τραβήξεις όπως σήμερα φωτογραφίες θέλουμε.
- Ναι απλά, εγώ δεν έχω όλα τα κατάλληλα μέσα, μόνο την μηχανή έχω....
- Ναι δεν μας πειράζει, ότι έκανες και σήμερα...
Εξάλλου το επάγγελμά σου δεν είναι; από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και εσύ...να πάρεις κανα χαρτζιλίκι...
-Εεεεε...δεν είναι το επάγγελμά μου, εεεεε...τι να σας πω....
- Πόσο θα ήθελες;
-Εεε......τι να σας πω τώρα...ντρέπομαι.....
-Μην ντρέπεσαι!!!Πόσο θέλεις;
- Εεε....ότι προαιρείσθε....
-Τι πα να πει, αυτό...εσύ θα μας πεις πόσο θέλεις....
-Εεεε....ναι....ε....δεν ξέρω...δεν έχω ξαναπάρει ποτέ χρήματα....
- Κοίταξε να δεις, εγώ δεν ξέρω από αυτά, δεν ξέρω πόσο κάνουν κανονικά, εσύ θα τραβήξεις τις φωτογραφίες, θα μας τις δώσεις σε cd και αυτό ήταν.
- Κοιτάξτε να δείτε, ένας φωτογράφος παίρνει το λιγότερο 400 €.
- Ναι εσύ πες μας πόσο θέλεις...
- Εεεεε, εγώ θα σας πω ένα ποσό και αν σας φανεί υπερβολικό θα μου πείτε να κατέβουμε!
- Τι παζάρια θα κάνουμε;
- Απλά επειδή εγώ δεν το έχω ξανακάνει...γι'αυτό...δεν θέλω να σας....δεν ξέρω... 
- Πες μας καλέ....
- Ωραία...θα σας πω....αλλά ειλικρινά, αν σας φανεί μεγάλο το ποσό , να μου το πείτε....
- Ναι, πες μας!!!!!! ( Μας έσκασες κοπέλα μου.....!!!!!!!!!!!!!!!!)
- χ € , λέω το 1/4 από από έναν επαγγελματία. ( Στο μυαλό μου είχα να τους κάνω και το άλμπουμ)
.....
.....(παύση...)
( Συνεχίζω) Και πείτε μου αν σας φαίνεται πολύ να πέσουμε.
- Μα πες μας ένα ποσό εσύ!!!
- ( απαντά η γυναικα του) Μα σου είπε η κοπέλα χ €!!!
- Ναι, δεν ξέρω εγώ από αυτά, ένα ποσό πες μας!!!( άντρας)
- ( η γυναίκα του ξανά) Μα σου είπε η κοπέλα....θέλεις με χ €;
- ( αντιλαμβάνομαι πως του φάνηκε πολύ ) Αν σας φαίνεται πολύ να πέσουμε λίγο, ότι θέλετε εσείς!!!
- Λοιπόν, η βάφτιση είναι τότε, για να μας έχεις στα υπόψην σου, για το 2ο ποσό,  μέσα στη βδομάδα θα μιλήσουμε με τον .......( συγγενή μου) και θα σου πούμε! Εντάξει;
- Ναι, εντάξει, όπως θέλετε!!!



Και κάπου εδώ τελειώνει αυτή η καταπληκτική κουβέντα, εποικοδομητικά.....δεν ξέρω τι συναισθήματα σας έχουν δημιουργηθεί....να με σφαλιαρίσετε;...να γελάσετε;....να κλάψετε;.... να πείτε: άχου το καημένο;....

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ..........ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ!!!!!!!!!

Άλλα σκεφτόμουν .άλλα έλεγα...
ήξερα πως γενικότερα δεν έχω και μεγάλη αυτοπεποίθηση, αλλά αυτό το βατερλό που ζούσα και το αντιλαμβανόμουν από εκείνη την στιγμή, αλλά δεν έκανα κάτι...δεν μπορούσα να το φανταστώ!!


Από που να το πιάσω και που να ξεκινήσω...
Και θα μιλήσω, για το συγκεκριμένο γεγονός...

Καταρχάς δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω, άρα θα έπρεπε να μην λέω συνέχεια δεν είμαι επαγγελματίας
. ....εντάξει κοπέλα μου, το καταλάβαμε!!!Δεν είσαι, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής δεν ζητήσαμε επαγγελματία, εσένα ζητήσαμε.Σε είδαμε, μας άρεσες ακόμα και αν δεν έχουμε δει δουλειά σου, σε επιλέξαμε, άρα....δουλειά έτοιμη στο πιάτο,δεν χρειάζεσαι να κάνεις τίποτα παρα μόνο να είσαι ο εαυτός σου!!!!!αλλάαααααα όχι...εσύ επέλεξες να το παίξεις το ταπεινό χαμομιλάκι!!!

Να καταλάβω το πρώτο διστακτικό εεεε σαν έναρξη απάντησης, όταν σου πρωτομιλάνε και σε πιάνουν εξ απήνης, 
αλλά σε κάθε απάντηση να προπορεύεται ένα τεράστιο εεεεεεεεεε,.......,εεεεεεεεεεεεεε μάζεψτα κοπελιά και άσε να μιλήσει κανένας άλλος. Τα πράγματα είναι απλά, σου έκαναν μία ερώτηση και η απάντηση είναι απλή....το αν εσύ δεν έχεις σκεφτεί ποτέ αυτή την απάντηση, είναι ευκαιρία να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει,να σκεφτεί προς συμφέρον σου και να απαντήσεις έτσι όπως θα έδινες συμβουλή σε κάποιον άλλον, γιατί όλοι έχουμε να δώσουμε τις καλύτερες συμβουλές στους άλλους , αλλά ποτέ εμείς οι ίδιοι δεν το κάνουμε πράξη!!!

Δεν ξέρω...ντρέπομαι.....ότι προαιρείσθε;;;;;;;????????????
Τι ντρέπεσαι, τι πάει να πει ότι προαιρείσθε....σα να λες στον άλλο, δεν αξίζω καμία, αν θέλεις εεε, άφησε μου κάτι...για ψυχικό!!! Νομίζω αυτός ήταν ο πάτος, δηλαδή, σε επιλέγει κάποιος , μιλάτε, η πρώτη εντύπωση είναι σχετικά καλή, και τον πας , τον πας και τον καταλήγεις να αναρωτιέται για ποιον λόγο είπαμε αυτόν του μίλησα;

Έχεις σκεφτεί δεν έχεις σκεφτεί νωρίτερα την κοστολόγηση των υπηρεσιών σου, για να δώσεις μιαν απάντηση σε μια δεδομένη στιγμή, έκανες κάποιους υπολογισμούς.Αποφάσισες λοιπόν πως η δουλειά σου στοιχίζει αυτό το ποσό. Γιατί πριν το πεις στον άλλον του λες,άμα δεν σου κάνει θα σου κάνω σκόντο;
 (Δεν θα μιλήσω για το ποσό, γιατί δεν έχει σημασία)Του εξήγησες του ανθρώπου αυτό το ποσό σε τι αντιστοιχεί; Όχι. Εσύ στο μυαλό σου είχες πως θα τους τραβήξεις τις φωτογραφίες και πως μετά θα κάτσεις στον υπολογιστή σου μπροστά, και θα αφιερώσεις από τον χρόνο σου μέρες για να τους φτιάξεις ένα ψηφιακό άλμπουμ  το οποίο θα πάνε να το εκτυπώσουν εκείνοι, Τους το είπες; Όχι!!! Μόνο στο μυαλό σου υπήρχε!!! Τι πληροφορίες είχαν πάρει οι άνθρωποι; Πως για 2 ώρες εσύ θα πάρεις χ €. Και όπως να έχει το πράγμα, αξίζει δεν αξίζει για χ € αυτό που άκουσαν, ο πρόλογος που τους είχες κάνει, και η πιθανότητα να ρίξεις και άλλο το κασέ σου και να δείξεις πως είσαι διατεθειμένος να κάνεις και παζάρια, δείχνει πως ούτε και εσύ δεν είσαι σίγουρος για το αν αξίζεις τόσο ή όχι. 




Τι άλλο να πω, δεν ξέρω....να μου πείτε, καλά πλάκα μας κάνεις, αφού τα λες και σχολιάζεις μα χαρά, πώς συμπεριφέρθηκες έτσι εκείνη την φορά;

Η απάντηση είναι μία....στο να συμβουλεύω είμαι αστέρι...στην πράξη είμαι μεταξεταστέα.!!

Πήγα στο σπίτι, τα είπα στον Δημήτρη,,,και αφού άλλαξε 10 χρώματα....μου είπε όμορφα και ωραία πως θα έπρεπε να είχε πάει αυτή η κουβέντα:

Γεια σας, δεν το κάνω επαγγελματικά, αλλά παρόλα αυτά, επειδή μου αρέσει και το κάνω σαν χόμπυ, ενδιαφέρομαι και παρακολουθώ δουλειές φωτογράφων και πιστεύω πως κάνω πολύ καλή δουλειά. Έχω ήδη κάνει 2-3 δουλειές, οπότε αν θέλετε μπορείτε να δείτε στο site μου, δείγμα δουλειάς μου. Το κόστος είναι τόσο....γι αυτόν και γι αυτόν τον λόγο.Δείτε το site, αυτά είναι τα στοιχεία μου αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου και μου λέτε!

Απλά, όμορφα και περιποιημένα!!!Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται να μάθουν, με δυναμισμό, σιγουριά και αυτοπεποίθηση, 

 Σίγουρα αν μου μιλούσε κάποιος έτσι, θα τον προσλάμβανα αμέσως, ενώ με τον τρόπο που μίλησα στους ανθρώπους εγώ....απλά είμαι τυχερή που με καλέσανε τελικά να πάω!!!!

Του είπα βέβαια, πως αν βλέπω ότι δεν το έχω, θα τους λέω να τον παίρνουν τηλέφωνο και να μιλάνε με εκείνον!!! Θα τον κάνω υπεύθυνο επί των οικονομικών, γιατί όπως είπε και μία φίλη ομοιοπαθούσα, εμείς οι καλλιτέχνες κάνουμε κατάθεση ψυχής, ας κάνουν οι άλλοι κουμάντο για εμάς, όπως τους τραγουδιστές!!!!

Ο λόγος που έγραψα αυτή την ανάρτηση λοιπόν είναι πρώτον να τα πω, να τα διαβάσω, να τα ακούσω μπας και τα εμπεδώσω...και δεύτερον αν υπάρχει και κάποιος άλλος σαν εμένα, να μάθει...χωρίς να πάθει!!!

Δεν χρειάζεται να δείξεις στον άλλον αλαζονεία ούτε και να βγεις ψώνιο...απλά να είσαι ο εαυτός σου, και να δείξεις στους γύρω σου ότι αξίζεις!!!!!


Και το σεντόνι αυτής της ανάρτησης τελειώνει κάπου εδώ...
Σας φιλώ!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια